تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تارت کشک بادمجان | طرز تهیه پیش غذای خوشمزه تارت کشک بادمجان

آموزش طرز تهیه پیش غذای تارت کشک بادمجان

تارت کشک بادمجان غذایی خوشمزه و ساده است که می توانید با خواندن این بخش روش تهیه این پیش غذای خوشمزه را یاد بگیرید و خیلی راحت در منزل این غذا را درست کنید.

این غذای خوشمزه را می توانید به عنوان پیش غذا سرو کنید. کشک بادمجان یکی از غذاهای ایرانی خوشمزه است که می توانید این غذا را با نان میل کنید. در ادامه روش تهیه این فینگرفود خوشمزه را به شما آموزش می دهیم و امیدواریم که لذت ببرید.

مواد لازم جهت تهیه تارت کشک بادمجان آرد 2 پیمانه کره 100 گرم تخم مرغ 1 عدد شیر 4 قاشق غذاخوری روغن مایع 2 قاشق غذاخوری پودر سیر 1 قاشق چای خوری نمک و فلفل به میزان لازم

تارت کشک بادمجان

طرز تهیه

در ابتدا کره را از یخچال بیرون آورید و به تکه های کوچک آن را تقسیم کنید و حالا آرد را به کره اضافه کنید و با دست این 2 را با هم مخلوط کنید تا شبیه به خرده های بیسکوییت شوند.

حالا این مخلوط کره و آرد را درون غذاساز بریزید و سپس تخم مرغ، شیر و روغن را به آن اضافه کنید و این مواد ررا با هم مخلوط کنید تا خمیر یکنواخت شود.

در آخر نمک، فلفل و پودر سیر را به مواد اضافه کنید و مقداری مخلوط کنید تا مواد به صورت یکدست شوند.

خمیر به دست آمده را زیاد ورز ندهید زیرا این کار باعث می شود که خمیر سفت شود.

حالا روی ظرف که دارای خمیر است را با سلفون بپوشانید و به مدت 15 دقیقه در یخچال قرار دهید.

دمای فر را روی حرارت 180 درجه سانتی گراد قرار دهید و سپس قالب تارت را مقداری چرب کنید و خمیر ار از یخچال درآورید و درون قالب تارت بریزید و سپس خمیر را باز کنید و با دست به خمیر شکل دهید.

در آخرین مرحله تارت کشک بادمجان، حالا تارت را به مدت 10 تا 15 دقیقه درون فری که از قبل گرم کرده اید قرار دهید و مقداری باشد که زیرر تارت ها طلایی شود و فر را خاموش کنید و تا وقتی که تارت ها خنک نشده اند آنها را از قالب خارج نکنید.

تارت کشک بادمجان

مواد لازم کشک بادمجان بادمجان : چهار عدد پیاز بزرگ : یک عدد سیر : دو حبه نعنا داغ : یک قاشق غذاخوری کشک :سه قاشق غذاخوری روغن : به میزان لازم نمک، فلفل و زردچوبه : به میزان لازم دستور تهیه

برای تهیه کشک بادمجان باید در ابتدا بادمجان ها را بشویید و پوست آنها را بگیرید و به صورت ورقه ای آنها را برش بزنید و حالا روی بادمجان ها کمی نمک بزنید و به مدت نیم ساعت در آبکش قرار دهید تا تلخی آنها گرفته شود، حالا آنها را با آب سرد بشویید و صبر کنید تا خشک شوند.

سینی فر را مقداری چرب کنید و بادمجان ها را در آن قرار دهید، حالا روی بادمجان کمی روغن اسپری کنید و به مدت 40 دقیقه هم بزنید، سپس بادمجان های سرخ شده را به آن اضافه کنید.

حالا یک فنجانآب جوش به مواد اضافه کنید تا بادمجان ها روی حرارت ملایم پخته و نرم شوند، پس از اینکه آب آن کشیده شد حالا کشک را به آن اضافه کنید و بگذارید به مدت 10 دقیقه روی حرارت ملایم پخته شوند و در آخر هم نهنا داغ را به آن اضافه کنید و حرارت را خاموش کنید.

در آخر کشک بادمجا را بکوبید و فرصت بدهید تا کمی خنک شود، حالا پس از خنک شدن تارت ها انها را از قالب بیرون بیاورید و با کشک بادمجان آنها را پر کنید.

می توانید روی تارت کشک بادمجان را بنا به سلیقه خود با محلول زعفران، گردوی خرد شده، پیاز داغ، سیر داغ و نعنا داغ تزیین کنید.

تارت کشک بادمجان

امیدواریم که از پیش غذای خوشمزه ایرانی تارت کشک بادمجان لذت برده باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تارت کشک بادمجان | طرز تهیه پیش غذای خوشمزه تارت کشک بادمجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..