تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی گیمینگ 2022 بلک شارک احتمالاً به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول مجهز خواهد بود

انتظار می‌رود بلک شارک،‌ یکی از تولیدکنندگان شناخته‌شده‌ی گوشی‌های هوشمند گیمینگ، اواخر سال جاری دستگاهی مجهز به اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول عرضه کند. حال یکی از افشاگران خوش‌نام دنیای فناوری با نام Digital Chat Station برخی از مشخصات مهم پرچم‌دار بعدی بلک شارک را فاش کرده است.

مقاله‌ی مرتبط:

به‌گزارش gsmarena، این گوشی هوشمند به صفحه‌نمایش FHD+ و تراشه‌ی پرچم‌دار جدید کوالکام و باتری دوسلولی ۴۷۹۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی مجهز خواهد بود.

درپایان، باید بگوییم که اطلاعات زیادی درباره‌ی گوشی بعدی بلک شارک در دست نیست؛ بااین‌حال براساس برخی شایعات، احتمالاً این گوشی گیمینگ در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری از راه خواهد رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی گیمینگ 2022 بلک شارک احتمالاً به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول مجهز خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..