تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحمتی: تیم داوری نقش پررنگی در نتیجه بازی داشت

به گزارش رکنا، سید مهدی رحمتی در نشست خبری بعد از بازی آلومینیوم اراک - پیکان که به تساوی یک - یک انجامید، اظهار داشت: مالک میدان بودیم و هر زمان که اراده کردیم، موقعیت گلزنی به وجود آوردیم. در نیم‌فضاها صاحب توپ شدیم و از همان نقاط به گل رسیدیم. متأسفانه در یک صحنه غفلت کردیم و گل تساوی را خوردیم. پس از آن هر چه تلاش کردیم، نتوانستیم گل برتری را بزنیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم. تلاش می‌کنیم این دو امتیاز از دست رفته را هفته آینده جبران کنیم.

وی در مورد اعتراض بازیکنان آلومینیوم به قضاوت علی بای تصریح کرد: درباره داوری از همان جمله کلیشه‌ای استفاده می‌کنم و می‌گویم اشتباهات داوری بخشی از فوتبال است. همانطور که مربیان و بازیکنان اشتباه می‌کنند، داوران هم اجازه اشتباه دارند. با این حال اگر یک صحنه را ببینی و اعلام نکنی، از اشتباه گذشته و نشان می‌دهد در هفته‌های پایانی لیگ جسارت لازم در داوران دیده نمی‌شود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به صحنه‌های مشکوک داوری بیان کرد: در ارسالی که بازیکن ما در دقیقه 3 داشت، دستان بازیکن حریف باز بود و توپ به دست او برخورد کرد. داور و کمک داور در این صحنه به یکدیگر نگاه کردند، اما پنالتی نگرفتند. به نظرم تیم داوری، نقش پُررنگی در نتیجه بازی داشت. اگر داور به دو صحنه پنالتی اعلام نشده ما نگاه کند، پیش خودش می‌گوید اشتباه کرده است.

رحمتی با بیان اینکه موقعیت مهرداد بایرامی در دقیقه 10 آفساید نبود، خاطرنشان کرد: کمک داور دوم نقش تأثیرگذاری در نتیجه داشت. اشتباه بخشی از داوری است، اما امیدوارم این مشکلات ظرف سال‌های آینده کمتر شود و داوران کنار دروازه به دیدارها اضافه شوند. این موضوع می‌تواند به ما خیلی کمک کند. همیشه می‌گوییم باید سیستم VAR بیاید، اما این سیستم تا 20 سال دیگر هم به ایران نمی‌آید و باید خودمان به هم کمک کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحمتی: تیم داوری نقش پررنگی در نتیجه بازی داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..