تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یاغی استقلالی در چنگ یحیی ؟ دلیل مخالفت سفت و سخت پرسپولیسی‌ها با گزینه جدید

یاغی استقلالی در چنگ یحیی ؟ دلیل مخالفت سفت و سخت پرسپولیسی‌ها با گزینه جدید

باشگاه پرسپولیس مثل خیلی دیگر از باشگاه‌های لیگ برتر از مدت‌ها قبل فعالیت‌های خود را در نقل و انتقالات آغاز کرد و مذاکراتی را با گزینه‌های مدنظر خود انجام داد. یکی از پست‌هایی که پرسپولیس می‌خواهد برای فصل آینده آن را تقویت کند، مدافع چپ است. با توجه به عملکرد نه چندان خوب سعید آقایی و علی شجاعی و همچنین مصدومیت طولانی مدت وحید امیری، پرسپولیسی‌ها قصد دارند هر طور شده یک مدافع چپ مطمئن را به خدمت بگیرند. گزینه اول آن‌ها امید نورافکن بازیکن ملی پوش سپاهان بود.

یحیی گل محمدی علاقه زیادی به این بازیکن دارد و سال گذشته هم برای جذب نورافکن اقدام کرد ولی نتیجه در بر نداشت. امید یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و گرفتن رضایتنامه از سپاهان آن هم برای پرسپولیس کار بسیار سختی خواهد بود. دیگر گزینه پرسپولیس برای این پست میلاد محمدی بود. بازیکنی که در سال‌های اخیر همواره در تیم ملی حضور داشته و سابقه بازی در جام جهانی را هم در کارنامه دارد. میلاد که عضو تیم آ ا ک آتن یونان است، دو فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و او هم برای جدا شدن باید از باشگاهش رضایتنامه بگیرد.اما عجیب ترین و شاید جدی ترین گزینه ممکن برای پرسپولیسی‌ها میلاد زکی‌پور مدافع چپ فعلی گل گهر و سابق استقلال است. طی روزهای گذشته شایعه پرسپولیسی شدن زکی‌پور رنگ و بویی جدی به خودش گرفته و حتی شنیده می‌شود، توافقات لازم برای پیوستن این بازیکن به پرسپولیس انجام شده است. از وقتی خبر توافق این بازیکن با باشگاه پرسپولیس رسانه ای شده، هواداران پرسپولیس به شدت علیه خرید زکی‌پور موضع گرفتند و او را بدترین انتخاب ممکن برای پرسپولیس دانستند.

دلیل مخالفت شدید پرسپولیسی‌ها با آمدن زکی‌پور به چند سال قبل و موقعی که این بازیکن در استقلال بازی می‌کرد، برمی‌گردد. این بازیکن که به همراه منصوریان از نفت تهران به استقلال آمد در مدت زمان حضورش در جمع آبی‌ها، بارها برای پرسپولیس و هوادارانش کری خواند و قهرمانی‌های این تیم را زیر سوال برد. همچنین زکی‌پور در ییک مصاحبه به صراحت اعلام کرد هیچوقت به حضور در پرسپولیس فکر نمی‌کند و نمی‌خواهد روزی پیراهن این تیم را بر تن کند. زکی‌پور جدا از کری‌هایی که در فضای مجازی برای پرسپولیس و هوادارانش خوانده بود، یک بار به افشین پیروانی کنایه سنگین زد و حالا معلوم نیست چطور می‌خواهد بعد از حضور در پرسپولیس با مدیر این تیم روبرو شود. اما زکی‌پور به غیر از این کارها سابقه درگیری با برانکو را هم در کارنامه دارد و این موضوع شاید اصلی ترین دلیل مخالفت هواداران پرسپولیس باشد.

زکی‌پور در یکی از دربی‌های بزرگ پایتخت با برانکو ایوانکوویچی درگیر شد که به نوعی خط قرمز هواداران پرسپولیس به حساب می‌آید. زکی‌پور بعد از درگیری با برانکو در یک مصاحبه اعلام کرد اگر داور بازی جلویش را نمی‌گرفت، با برانکو برخورد می‌کرده است. حال معلوم نیست با توجه به این مسائل و عقبه زکی‌پور و البته که او بازیکنی در حد تیم ملی نیست، چه اصراری به جذب این بازیکن وجود دارد. موضوعی که کادرفنی و مدیران پرسپولیس بهتر از هر کسی می‌توانند به آن پاسخ دهند و در موردش نظر بدهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یاغی استقلالی در چنگ یحیی ؟ دلیل مخالفت سفت و سخت پرسپولیسی‌ها با گزینه جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..