تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأکید بر محرومیت زدایی و کاهش آسیبهای اجتماعی

در نشست مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداری مهاباد برمحرومیت زدایی و کاهش آسیبهای اجتماعی تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ در این نشست فرهنگ ‌سازی،آگاهی بخشی و تقویت بنیان خانواده از مهمترین راههای کاهش آسیبهای اجتماعی اعلام شد.   تأکید بر محرومیت زدایی و کاهش آسیبهای اجتماعی

معاون اجتماعی سپاه شهدا آذربایجانغربی در این نشست گفت: آذربایجانغربی در زمینه اعتیاد از نظر رتبه بندی در جایگاه  22  کشور قرار دارد و در این استان علاوه بر اینکه سن اعتیاد به مواد مخدر کاهش یافته، مصرف مواد نیز به سمت صنعتی گرایش پیدا کرده است.   

 سرهنگ حضرتی، با بیان اینکه گرایش بانوان به مواد مخدر یکی از مشکلات و آسیبهای اجتماعی استان است، افزود: مهمترین وظیفه ما بالابردن میزان اعتقادات و توجه بیشتر به اساس خانواده بعنوان ارکانی است که در دین اسلام به آن تأکید شده است.

سرهنگ مودبی، معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد هم در این نشست گفت: اگر نسبت به مشکلات و آسیبهای اجتماعی ناشی از اعتیاد بی توجه باشیم روز به روز این مشکلات بیشتر می شوند.

وی افزود: مبارزه با مواد مخدر وظیفه همگانی است و در این زمینه باید فرهنگ سازی شود و همه عزم جدی داشته باشند.

امیر قادری، سرپرست فرمانداری شهرستان مهاباد هم با اشاره به ساماندهی مناطق حاشیه ای شهر گفت: حاشیه نشینی نه یک تهدید بلکه یک فرصت برای خدمت رسانی بیشتر است و اگر توزیع عادلانه امکانات و توجه بیشتر به مناطق حاشیه ای شهر صورت گیرد، آسیبهای اجتماعی هم کاهش خواهد یافت.

یوسفی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد هم شناسایی و تلاش برای کاهش آسیبهای اجتماعی را از اولویت های بهزیستی اعلام کرد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأکید بر محرومیت زدایی و کاهش آسیبهای اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..