تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت مبهم «یحیی» /مدیران پرسپولیس بر اساس فهرست کدام مربی دنبال بازیکن رفتند

مدیران باشگاه پرسپولیس درحالی این روزها دنبال تقویت تیم برای فصل آتی هستند که هنوز تکلیف مربی تیم مشخص نشده است.

به گزارش قدس آنلاین ‌ پرسپولیس امسال بر خلاف سال های قبل، دستش از تمام جام‌های پیش رویش کوتاه ماند تا به نوعی ناکام ترین تیم این فصل فوتبال ایران لقب بگیرد.

یکی از عواملی که باعث شد تا پرسپولیس نتواند روزهای خوبش را تداوم بخشد، بازیکنانی بودند که در این فصل به جمع سرخپوشان اضافه شدند اما نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و کارایی لازم را نداشتند و به همین خاطر پرسپولیس نیاز به یک خانه تکانی اساسی در روزهای پیش رو دارد.

بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، ‌ محمد محبی، یاسین سلمانی، محمد خدابنده لو، ‌ پیمان بابایی و ... بازیکنانی هستند که نامشان برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است اما مسوولان باشگاه قرار است پس از اتمام لیگ عقد قرارداد با این بازیکنان را خبر بدهند.

نکته جالب اینجاست که اخباری مبنی بر تغییرات در کادر فنی پرسپولیس هم به گوش رسید.   با وجود اینکه یحیی گل‌محمدی دو فصل دیگر با سرخپوشان قرارداد دارد و رضا درویش هم تا الان از این مربی حمایت همه جانبه دارد، اما قطع شدن روند قهرمانی‌ها در فصلی که پرسپولیس چیزی از نظر فنی نیز آنطور که باید برای ارائه نداشت، موجب شده تا تغییرات در کادر فنی در پایان فصل قابل پیش بینی باشد.

یکی از نکات مهم این است که بازیکنانی که نامشان برای حضور در پرسپولیس شنیده می‌شود، با نظر کدام مربی‌ به این تیم اضافه خواهند شد؟

البته خیلی از اوقات مدیران بازیکنان خوب در دسترس را جذب می‌کنند تا از نقل و انتقالات عقب نمانند و با این حال شاید این اتفاق را در پرسپولیس هم شاهد باشیم تا دست هر مربی‌ای که برای فصل بعد هدایت پرسپولیس را بر عهده دارد خالی نماند.

منبع:ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت مبهم «یحیی» /مدیران پرسپولیس بر اساس فهرست کدام مربی دنبال بازیکن رفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..