تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلبریتی های هالیوودی که رشته دانشگاهی شان ارتباطی به شغل شان ندارد

بسیاری از ما تجربه ی تغییر شغل و زمینه ی کاری مان را داشته ایم، امری طبیعی که دلایل مختلفی برای آن وجود دارد. بسیاری از ستاره های مورد علاقه مان هم تصمیم گرفتند به جای ادامه دادن رشته ی تحصیلی شان، وارد دنیای هنر شوند و حالا دیگر سخت می شود آن ها را در شغل دیگری تصور کرد.

در ادامه از سلبریتی هایی خواهیم گفت که مدرک تحصیلی شان ربطی به شغل شان ندارد.

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن شاید حالا بازیگری پرکار با جوایز متعدد باشد، اما قبلاً برنامه های دیگری برای زندگی اش داشت. او همزمان با بازی در فیلم های «جنگ ستارگان» (Star Wars)، در دانشگاه هاروارد ِ آمریکا مشغول تحصیل در رشته روانشناسی بود.

اما واتسون

اما واتسون در زندگی واقعی به همان باهوشی نقشش در فیلم های «هری پاتر» (Harry Potter) یعنی هرماینی گرنجر است. او فارغ التحصیل رشته ادبیات انگلیسی از دانشگاه براون ِ آمریکا است و چند واحد نیز در دانشگاه آکسفورد ِ انگلیس گذرانده است.

اشتون کوچر

اشتون کوچر به دانشگاه آیووای آمریکا رفت تا مهندس بیوشیمی شود. او گرچه درس خود را نیمه تمام گذاشت و هرگز از این رشته فارغ التحصیل نشد، اما دلیل جالبی برای تحصیل در این رشته داشت. او می خواست بیماری قلبی برادرش را درمان کند.

دواین جانسون

دواین جانسون قبل از تبدیل شدن به کشتی گیری حرفه ای و پرخواهان، در تیم فوتبال آمریکایی دانشگاهش درخشیده بود. در آن زمان او در مقطع لیسانس در رشته مطالعات عمومی، در شاخه ی جرم شناسی و فیزیولوژی مشغول تحصیل بود. گرچه فعالیت جانسون در حوزه ی فوتبال آمریکایی به درازا نکشید، اما او پیش از بازیگر شدن، حضور درخشانی در رشته ی کشتی داشت.

روآن اتکینسون

روآن اتکینسون پیش از ورود به عرصه ی بازیگری و کمدی، یک مهندس برق توانمند بود. او بعد از گرفتن مدرک کارشناسی اش از دانشگاه نیوکاسل ِ انگلیس، تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آکسفورد ِ انگلیس ادامه داد. پس از آن وارد مقطع دکتری شد اما در نهایت درس خود را نیمه تمام گذاشت.

کول اسپراوس

کول اسپراوس و برادر دوقلویش، دیلن، با آنکه مدتی برای تحصیل در دانشگاه از بازیگری کناره گرفتند، اما این موضوع لطمه ی چندانی به شهرت فراوانی که از دوران کودکی با بازی در فیلم ها و سریال ها به دست آورده بودند، وارد نساخت. کول اسپراوس مدت کوتاهی هم در زمینه ی باستان شناسی که یکی از رشته های تحصیلی اش بود کار کرد و در چند سایت باستان شناسی در اروپا و آسیا مشغول کار شد.

مگان مارکل

مگان مارکل پیش از بازی در سریال «دادخواست ها» (Suits) و در نهایت تبدیل شدن به عروس خاندان سلطنتی انگلیس، در دانشگاه نورث وسترن ِ آمریکا در دو رشته ی تئاتر و مطالعات بین الملل تحصیل کرده بود. او حتی پیش از فارغ التحصیلی، مدتی در سفارتی در آرژانتین به عنوان کارآموز مشغول کار شد و در یک برنامه ی مطالعاتی در اسپانیا شرکت کرد.

جان لجند

جان لجند با نمرات عالی از دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا در رشته ادبیات آفریقایی – آمریکایی فارغ التحصیل شد. پیش از تحصیل در دانشگاه پنسیلوانیا، به او پذیرش و بورس دانشگاه های هاروارد، جورج تاون و دانشکده پزشکی مورهاوس پیشنهاد شده بود.

سیگورنی ویور

جوایز متعدد در زمینه ی بازیگری تنها مورد فهرست موفقیت های سیگورنی ویور نیست. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه استنفورد ِ آمریکا در رشته ی انگلیسی، برای گرفتن مدرک کارشناسی در رشته ی هنرهای زیبا به دانشگاه ییل ِ آمریکا رفت.

جیمی فاکس

جیمی فاکس دانشجوی بورسیه دانشگاه بین المللی آمریکا بود و در آنجا در رشته ی تلفیق موسیقی و هنرهای نمایشی تحصیل کرد.

ربل ویلسون

ربل ویلسون تصمیم گرفت در کنار فعالیتش در هالیوود در زمینه ی کمدی، در رشته ی متفاوتی هم تحصیل کند. او از دانشگاه نیوساوث ولز ِ استرالیا مدرک کارشناسی حقوق دارد.

سیندی کرافورد

سیندی کرافورد گرچه با فعالیتش در حوزه ی مدلینگ شناخته می شود، اما این سوپر مدل در ابتدا برنامه های دیگری برای خود داشت. او وقتی دوران دبیرستان را به پایان رساند، شاگرد ممتاز مدرسه ی خود بود و به همین دلیل بورسیه ی دانشگاه نیو وسترن ِ آمریکا را برای تحصیل در رشته مهندسی شیمی دریافت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلبریتی های هالیوودی که رشته دانشگاهی شان ارتباطی به شغل شان ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..