تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ و استلانتیس کارخانه باتری خودروهای برقی به ارزش ۲٫۵ میلیارد دلار می‌سازند

سامسونگ SDI، بخشی از مجموعه سامسونگ، تأمین‌کننده‌ی پیشرو باتری برای خودروهای برقی (EV) است و هیوندای و ریویان نیز مشتریان این شرکت محسوب می‌شوند. به‌گزارش سم‌موبایل، غول فناوری کره‌ای سال گذشته‌ی میلادی از سرمایه‌گذاری مشترک با Stellantis برای ساخت باتری خودروهای برقی در برندهای مختلف خود خبر داد.

استلانتیس (Stellantis) مالک برخی از برندهای پیشرو خودرو در جهان ازجمله مازراتی، فیات، جیپ، دوج، کرایسلر و سیتروئن است. این شرکت‌ها به‌عنوان بخشی از سرمایه‌گذاری مشترک خود، ۲٫۵ میلیارد دلار برای ساخت کارخانه باتری‌های برقی در ایندیانا ایالات متحده سرمایه‌گذاری می‌کنند.

سامسونگ سرمایه‌گذاری‌های خود در ایالات متحده را افزایش درخورتوجهی داده است. چندی پیش، این شرکت از معرفی کارخانه‌ی تولید تراشه ۱۷ میلیارد دلاری در تگزاس خبر داد. همچنین، سامسونگ در حال فراهم‌کردن زمینه‌ای برای گسترش احتمالی کارخانه جدید ساخت تراشه است.

سامسونگ SDI و Stellantis امروز اعلام کردند که کارخانه‌ی باتری EV در کوکومو ایندیانا واقع خواهد شد. این شرکت ماژول‌های باتری لیتیوم‌یونی را برای خودروهای برندهای گوناگون Stellantis تولید خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود کار ساخت این کارخانه اواخر سال ۲۰۲۲ آغاز و تولید باتری‌ها احتمالاً به سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۵ موکول شود.

مقاله‌ی مرتبط:

درنتیجه‌ی این سرمایه‌گذاری، ۱,۴۰۰ شغل جدید در منطقه ایجاد می‌شود. هزینه ۲٫۵ میلیارد دلاری برای ساخت کارخانه به‌طور مساوی بین سامسونگ SDI و Stellantis تقسیم خواهد شد. این دو شرکت در‌واقع تمایل دارند ۳ میلیارد دلار برای این کارخانه هزینه کنند تا بتوانند وسعت کار را برای ایجاد ارزش افزوده گسترش دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ و استلانتیس کارخانه باتری خودروهای برقی به ارزش ۲٫۵ میلیارد دلار می‌سازند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..