تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پول بدهی انگلیس به ایران در عمان مانده، البته بخشی از آن را به کشور وارد کردیم؛ محدودیت هایی در این حوزه وجود دارد / مهم این بود که پول را از انگلیس بگیریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در مورد اخرین وضعیت پول بدهی انگلستان به ایران، گفت آنچه اهمیت داشت آزاد شدن این پول از انگلستان بود. حال با توجه به محدودیتی هایی که وجود دارد بخشی از منابع را از عمان وارد کردیم و تلاش می‌کینم بخش‌های دیگر را هم وارد کنیم.

محمود عباس‌زاده در گفت و گو با «انتخاب»  در پاسخ به این پرسش که آیا بدهی که انگلیس به ایران از طریق عمان پرداخت کرده، از مسقط به تهران منتقل و استفاده شده، گفت: «به تناسب نیاز کشور این اتفاق می‌افتد. ما ارز را به ریال و تومان تبدیل و به اندازه نیاز مصرف می‌کنیم. آنچه اهمیت داشت آزاد شدن این پول از انگلستان بود. حال با توجه به محدودیتی هایی که وجود دارد بخشی از منابع را وارد کردیم و تلاش می کنیم بخش‌های دیگر را هم وارد کنیم.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: «ما با برخی از کشورها مراودات خوبی داریم. بخشی از منابع مالی ما در برخی از کشورها با محدودیت مواجه است و برای بخشی دیگر هم تلاش کرده و تلاش می‌کنیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پول بدهی انگلیس به ایران در عمان مانده، البته بخشی از آن را به کشور وارد کردیم؛ محدودیت هایی در این حوزه وجود دارد / مهم این بود که پول را از انگلیس بگیریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..