تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر کشف احتکار از منزل یکی از مدیران صمت خراسان شمالی کذب است

ساعت: 15:33 منتشر شده در مورخ: 1401/03/04 شناسه خبر: 1841512

مدیرکل سازمان صنایع، معادن و تجارت خراسان شمالی:

حسین حاجی بگلو در رابطه با خبر منتشر شده کشف کالاهای اساسی احتکار شده از منزل یکی از مدیران صمت شهرستان، گفت: این خبر کذب است و این اتفاق هیچ ربطی به مدیران این سازمان پیدا نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حاجی بگلو، مدیرکل سازمان صنایع، معادن و تجارت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک، مبنی بر خبر منتشر شده در رابطه با کشف کالاهای اساسی احتکار شده از منزل یکی از مدیران صمت شهرستان، توضیح داد: این خبر کذب است و این اتفاق هیچ ربطی به مدیران این سازمان پیدا نمی کند.

وی ادامه داد: قضیه بر این اساس است که یکی از بستگان، نیروهای کادری سازمان صمت شهرستان مانه و سملقان، نسبت به نگه داری و فروش برنج قاچاق اقدام کرده است، که هیچ ارتباطی به این نیروی شهرستان ندارد.

حاجی بگلو اضافه کرد: پرونده این فرد در دادسرا تشکیل و در دست بررسی است.

این مقام مسئول با اطمینان به مردم استان اظهار داشت: این سازمان با تمام نیروها، تمام تلاششان بر این است که دست فرصت طلبان و دلالان را از بازار دور کند و قطعا انتشار این قبیل اخبار جز تخریب این مجموعه و برهم زدن جو بازار نخواهد بود.

وی گفت: بازرسان این سازمان، تمام تخلفات را به مراجع ذی الصلاح ابلاغ می کنند و در ایام آغاز طرح هدفمندی یارانه ها تاکنون بیش از 650 پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان برای رسیدگی ارجاع داده شده است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر کشف احتکار از منزل یکی از مدیران صمت خراسان شمالی کذب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..