تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک فوری برای این دختر یتیم و این مادر که جانشان درخطر است

خیریه همت رضاشهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک به 2 بیمار نیازمند شده است.

در این نامه آمده است:

احتراماً به استحضار می رساند دوتن از مددجویان این خیریه به حضورتان معرفی می گردند.

مورد اول دختریست ۲۴ساله (یتیم )که با مادر بزرگ سالمندش زندگی می کند که دچار تنگی عروق مغزی شده و مشکلات زیادی برایش بوجود آمده من جمله تاری دید. سردردهای شدید.عدم تعادل در راه رفتن و کوفتگی بدن که اگر سریع درمان نشود بدخیم می شود که دیگر کاری نم شد کرد.

مورد دوم خانمی است ۴۷ ساله بی سرپرست دارای چهار فرزندو مستأجر که ایشان هم تومور مغزی بدخیم دارد و موردش اورژانسی است چرا که از بدن درد و سردرد هیچ گاه آرامش ندارد و اغلب تهوه و کم بینی بهش دست می دهد و شرایط واقعا برایش غیر قابل تحمل شده است و باید سریع درمان را شروع کند.

از آنجا که این دو بیمار هیچ اندوخته ای ندارند و بطور تقريبي مبلغ پنجاه میلیون تومان باید هزینه کرد از شما نیک اندیشان تقاضا داریم مثل همیشه یاری رسان این دو عزیز باشید و با کمک‌های خود سلامتی را به این دو هدیه دهید.

سلامتی همه شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

قبلا از همکاری و مساعدتی که دراین باره مبذول خواهید فرمود کمال تشکر و سپاسگزاری را می نماید.

شماره حساب خیریه 02042187340 شماره کارت خیریه 6104337733573958
شماره شبای خیریه IR930120000000002042187340

برای کمک آنلاین کلیک کنید

کانال عصر ایران در تلگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک فوری برای این دختر یتیم و این مادر که جانشان درخطر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..