تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات آتش‌سوزی در پاساژ گلشن‌مال تهران

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره آتش‌سوزی در پاساژ گلشن‌مال، اظهار کرد: روز گذشته آتش‌سوزی در پاساژ مذکور به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بیان کرد: در طبقه دوم این پاساژ یک مغازه فروش کیف و کفش به وسعت حدود 80 متر دچار آتش‌سوزی و به دلیل وقوع این آتش‌سوزی، بخشی از پاساژ نیز دچار دودگرفتگی شده بود.

وی با اشاره به عملیات آتش‌نشانان در اطفای به موقع حریق، گفت: آتش‌نشانان در این حادثه چندین نفر را به سلامت به خارج از محل حادثه انتقال دادند و خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی در پی نداشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات آتش‌سوزی در پاساژ گلشن‌مال تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..