تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات فوتبال استان قزوین سخت افزاری است/مسئولین استان فکر به حال پروژه‌های نیمه‌تمام کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین باجیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ با اشاره به عملکرد خوب تیم‌های پایه فوتبال و فوتسال استان اظهار کرد: بیشتر تیم‌های فوتبال استان در رده‌های نونهالان، نوجوانان و امید برای اولین بار به دور دوم مسابقات صعود کرده‌اند.

وی افزود: به این ترتیب تیم فوتبال نونهالان غفاری تاکستان، تیم جوانان کیان سپاهان قزوین و تیم امید شمس‌ آذر با قهرمانی در لیگ به دور بعدی رقابت‌ها صعود کردند.
 

رئیس هیئت فوتبال قزوین گفت: باتوجه به شرایط خوبی که فوتبال استان در رده‌های پایه دارد امیدوارم در آینده شاهد کسب جایگاه‌های برتر لیگ توسط تیم‌های بزرگسالان باشیم.

عملکرد نیم فصل دوم شمس آذر قابل قبول است
 

این مسئول تصریح کرد: با اینکه در سنوات گذشته در لیگ دسته دو فوتبال تیم داری می‌کردیم اما تیم شمس آذر اکنون در لیگ دسته یک قرار دارد و باتوجه به عملکرد خوب آن امیدواریم که در سال آینده شرایط بهتری را تجربه کنیم.
 

باجیوند ابرازکرد: تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان در یک اتفاق نادر مقام سوم لیگ برتر کشور را به دست آورد و تیم مینودر هم با کسب جایگاه دومی جدول لیگ دو فوتسال، امیدها را برای صعود به لیگ دسته یک بیشتر کرد.
 

وی با بیان اینکه حال فوتبال و فوتسال استان خوب است، عنوان کرد: اگرچه تیم شمس آذر در رقابت قبلی خود نتیجه بازی را واگذار کرد اما با یک برد می‌تواند وضعیت خود را در جدول تغییر بدهد.
 

این مسئول با اشاره به عملکرد ضعیف شمس آذر در نیم فصل اول ادامه داد: باتوجه به اینکه سرمربی تیم شمس آذر در نیم فصل دوم تغییر کرد شاهد نتایج خوبی از این تیم بودیم و با انگیزه‌ای که سرمربی فعلی دارد قطعا در فصل بعدی اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

مشکلات سخت افزاری مهم‌ترین مشکل فوتبال استان
 

باجیوند تاکید کرد: مهم‌ترین و عمده‌ترین مشکل فوتبال استان سخت افزاری است زیرا در گذشته با حضور 6 تیم لیگ برتر بزرگسالان برگزار می‌شد ولی اکنون این عدد به 12 تیم رسیده و بنابراین نبود زمین فوتبال در قزوین ما را با محدودیت مواجه می‌سازد.
 

وی با بیان اینکه مرکز استان تنها یک زمین مناسب دارد، تصریح کرد: نبود زمین چمن مناسب در سطح استان باعث می‌شود که در فصول سرد و بارانی نتوانیم بازی و تمرینات خود را برگزار کنیم.
 

رئیس هیئت فوتبال قزوین اظهار کرد: اگرچه صحبت‌هایی برای تخصیص اعتبار جهت مرتفع کردن مشکلات سخت افزاری فوتبال شده است اما وجود پروژه‌های نیمه کاره متعدد و بودجه محدود حل این مسائل را به تعویق می‌اندازد.
 

باجیوند با اشاره به لزوم حمایت از باشگاه‌های جوان در رده‌های پایه بیان کرد: بسیاری از این باشگاه‌ها از جیب خود هزینه می‌کنند و با حمایت مالی می‌توانیم چشم انداز درخشش آنها در سطح کشور را داشته باشیم.
 

وی در پایان از بهره‌ برداری زمین مینودر با کمک اداره کل ورزش و جوانان و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد و گفت: مدرسه سازی خوب است اما خیرین و دستگاه‌های دولتی با روی آوردن به ورزش می‌توانند کمک شایانی در بحث سلامت جامعه داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات فوتبال استان قزوین سخت افزاری است/مسئولین استان فکر به حال پروژه‌های نیمه‌تمام کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..