تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۱۹ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در خراسان شمالی سنجش می شوند/ واکسیناسیون برای دانش آموزان ابتدایی اجباری نیست

ساعت: 13:56 منتشر شده در مورخ: 1401/03/04 شناسه خبر: 1841507

ابوالقاسم اکبری با اشاره به اینکه 19 هزار و 604 نوآموز بدو ورود به دبستان در سطح استان خراسان شمالی در طرح سنجش ارزیابی می شوند، گفت: برای اجرای این طرح 100 نفر در ۱۴پایگاه سنجش عمومی و یک پایگاه تخصصی به نوآموزان ارائه خدمات دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: عدالت تربیتی اصلی ترین شاخص آموزش و ‌پرورش است که سنجش و سلامت یکی از ارکان های مهم آن به شمار می آید.

وی با اشاره به اینکه مجموعه علوم پزشکی و بهزیستی استان در اجرای طرح  سنجش سلامت همکاری های بسیار خوبی با آموزش و پرورش داشته اند، ادامه داد: طی بخشنامه ای به تمام مدارس سطح استان اعلام می شود، ثبت نام دانش آموزان فقط با داشتن گواهی انجام سنجش سلامت قطعی خواهد شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای خانواده ها در بستر سامانه شاد و صدا و سیما برنامه هایی با حضور کارشناسان مرتبط برنامه ریزی شده است.

اکبری با اشاره به زمان اجرایی شدن طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان که از تاریخ 22 خرداد ماه آغاز می شود، گفت: تمام تلاش و برنامه ریزی ها در این جهت است که با بازنگری های موثر در عوامل اجرایی این طرح بتوانیم به نحو شایسته ای سنجش 19 هزار و 604 نوآموز بدو ورود به دبستان در سطح استان انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: واکسیناسیون کووید ۱۹برای دانش آموزان ابتدایی اجباری نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در طرح سنجش هشت مورد ارزیابی کلی و ۶مورد معاینات موردی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: گفتنی است که در سال گذشته۹۹.۸۲درصد از نوآموزان در پایگاه های سنجش استان مورد ارزیابی قرار گرفته اند، که از این تعداد 15 هزار و 427 دانش آموز به مدارس عادی و سه هزار و 697 دانش آموز نیز برای ارزیابی تخصصی به پایگاه های تخصصی معرفی شدند.

این مقام مسئول یادآور شد: برای اجرای طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، ۱۰۰نفر از عوامل در ۱۴پایگاه سنجش در سطح استان فعال خواهند بود و یک پایگاه تخصصی نیز در مرکزاستان فعالیت خواهد داشت.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۱۹ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در خراسان شمالی سنجش می شوند/ واکسیناسیون برای دانش آموزان ابتدایی اجباری نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..