تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Dolmen برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

بازی Dolmen بازیکنان را به یک دنیای بیگانه و متخاصم کشانده است که Revion Prime نام دارد. کار شما در این بازی ارسال نمونه‌هایی از یک کریستال همراه با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که به اصلاح دولمن نامیده نامیده شده است. این کریستال‌ها می‌توانند به تعامل بین واقعیت‌ها منجر شوند. اکتشافات فضایی با این سیستم متحول شده و جهان شناخته شده‌ ما را برای همیشه تغییر می‌دهند. مبارزات شما در این بازی پویا بوده و می‌توانید با هر نبرد هم قدرت بیشتری را کسب کنید. می‌توانید یک سیستم جنگی غنی از سلاح‌ها را داشته باشید که حرکات‌های مختلف در آن قابل پیاده‌سازی است. شما می‌توانید روی چالش‌های بسیار زیادی غلبه کرده و جلو بروید.

Dolmen PC-FLT | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Dolmen

بازی یک حالت انرژی هم دارد که با مدیریت آن کلید پیروزی در دستان شما خواهد بود. انرژی نه‌تنها سلاحی برای شما است، بلکه برای فعال کردن حالت انرژی نیز استفاده می‌شود. حالت انرژی سلاح‌های جذاب‌تری را به شما می‌دهد و می‌توانید افکت‌های وضعیت بهتری را دریافت کنید. در این شرایط می‌توانید از نقاط ضعف دشمن خود نهایت استفاده را ببرید. یک سیاره اسرارآمیز را می‌توانید کشف کنید و دنیایی ویران شده را هم می‌بینیم که به‌شکلی زیبا و دوست داشتنی جلو می‌رود. حال سوال اینجاست که آیا شما می‌توانید تمام رازهایی که Revion Pime ارائه می‌دهد را پیدا کنید.

این دنیای بی رحم شما را به سوی مرگ سوق داده است و باید چالش‌های مورد انتظار خود را در بازی مدیریت کنید. زنده ماندن آخرین چیزی است که جهان بازی Dolmen از شما طلب می‌کند. باید با باس‌های وحشتناک روبرو شده و مهارت‌های خود را در معرض آزمایش قرار دهید.

تصاویر-بازی-Dolmen تصاویر-بازی-Dolmen تصاویر-بازی-Dolmen تصاویر-بازی-Dolmen تصاویر-بازی-Dolmen تصاویر-بازی-Dolmen

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی FLT تحت عنوان Dolmen-FLT فشرده سازی شده است. ورژن بازی برابر با v1.0.0.8 بوده و بسته الحاقی Rebel Set DLC لحاظ گردیده است. فایل انتخابی ویدیوهای بازی با فریم ریت ۶۰، در محتوای دانلودی شما از وبسایت دانلودها لحاظ شده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۷٫۲گیگابایت به ۵٫۶گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۷ الی ۳۰ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۷٫۳گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. برای اجرای بازی در ویندوز ۷، لطفا از شورتکات “Dolmen DX11” بر روی دسکتاپ خود استفاده کنید. info

Dolmen casts players onto a hostile alien world known as Revion Prime. Your job? Bring back samples of a crystal with particularly unique properties; the so-called “Dolmen”. These crystals are capable of allowing interaction between realities, revolutionising space exploration and changing the known world forever.

In Dolmen you will grow stronger with each battle! Experience a rich combat system with various weapons and moves at your disposal. Switch natively between melee and ranged combat to overcome the most challenging enemies Revion Prime has to offer.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (You can run on Windows 7 if you’ve installed the FitGirl Repack)

Processor: Intel Core i5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 860

Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 950

Storage: 20 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه FLT:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Dolmen برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..