تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش بهای نفت در ساعات پایانی معامله بازار

بهای نفت در ساعات پایانی معامله در بازار انرژی شاهد افزایش بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، بهای نفت روز جمعه در بازار نیویورک بر اثر عوامل دلگرم کننده از جمله عزم اعضای سازمان کشورهای صادر کننده نفت ( اوپک ) برای اجرایی کردن توافق کاهش تولید افزایش یافت.

در بازار معاملات نیویورک هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدیت برای تحویل در ماه ژانویه با افزایش یک دلاری به 51 دلار و 90 سنت رسید.

اندی لیپف از عوامل بازار نفت اعلام کرد «بازار همچنان نظاره گر اعضای اوپک است تا ببیند آنها برای اجرای مفاد توافقنامه تا کجا پیش می روند».

اوپک با اعلام دو توافق برای کاهش تولید یکی بین اعضای خود در اواخر نوامبر و دیگری با کشورهای تولیدکننده غیر عضو امیدوار کرده است. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش بهای نفت در ساعات پایانی معامله بازار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..