تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رستم کابایف ازبک طلای سنگین وزن را از آن خود کرد

پایان رقابت های وزنه برداری-جام باشگاههای آسیا

رستم از ازبکستان با مجموع 430 کیلوگرم به مدال طلای دسته 105+ کیلوگرم دست یافت.

محسن بهرام زاده از تیم شرکت ملی حفاری خوزستان، حامد مجیدی  و رضا روحی از تیم ذوب آهن اصفهان به روی تخته رفتند.

 عملکرد سه وزنه بردار کشورمان در دسته 105+ کیلوگرم:

محسن بهرام زاده وزنه بردار تیم ملی حفاری اهواز در حرکت یکضرب سه مرتبه وزنه های 178،  186 و190 کیلوگرم را بالای سر ببرد. در حرکت دوضرب وزنه های 215 و 223 را مهار کرد ولی نتوانست برای سومین مرتبه 230 را بالای سر ببرد. بهرام زاده در مجموع با 413 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.

حامد مجیدی از تیم ذوب آهن اصفهان هم سه وزنه 172، 180 و185 کیلوگرم را مهار کرد ولی بعد از حریف ازبک خود به مدال برنز رسید. وی در دوضرب پس از مهار وزنه 210 کیلویی، دیگر موفقیتی نداشت و در مهار وزنه 221 کیلوگرمی با مصدومیت مواجه شد و برای سومین مرتبه به روی تخته نیامد.  

رضا روحی عضو تیم وزنه برداری ذوب آهن اصفهان فقط وزنه 171 کیلویی را بالای سربرد و دو مرتبه پیاپی وزنه های 180 و 181 کیلویی را نتوانست مهار کند. وی در حرکت دوضرب موفقیت چشم گیری نداشت و فقط وزنه 215 کیلویی را مهار کرد.

در رقابت وزنه برداران دسته 105+ کیلوگرم محمد علی شجاع فرد داور بین المللی کشورمان قضاوت این وزن را برعهده داشت. 

در رقابت های قطر کاپ رستم کابایف از ازبکستان با مجموع 430 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، سلمیخان از قزاقستان با مجموع 399 کیلوگرم به مدال نقره رسید. نبناد وزنه بردار صربستان نیز با مجموع 355 گیلوگرم به مدال برنز بسنده کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رستم کابایف ازبک طلای سنگین وزن را از آن خود کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..