تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه درباره مسائل جنسی به سولات کودکان پاسخ دهیم؟ - آکا

,رابطه جنسی,پاسخ به سوالات کودکان,چگونه به سولات کودکان پاسخ دهیم,[categoriy] چگونه درباره مسائل جنسی به سولات کودکان پاسخ دهیم؟

چگونه درباره مسائل جنسی به سولات کودکان پاسخ دهیم؟ - آکارابطه جنسی,پاسخ به سوالات کودکان,چگونه به سولات کودکان پاسخ دهیم,پاسخ به سولات کودکان درباره رابطه جنسی,

آکاایران: چگونه درباره مسائل جنسی به سولات کودکان پاسخ دهیم؟

آکاایران: وجود رابطه جنسی یکی از نیاز های هر زن و شوهری است که باید رفع شود اما متخصصین تاکید دارند که این روابط در حضور کودکان حتی نوزاد به هیچ وجه صورت نگیرد. کودکان جزء کنجکاو ترین افراد جامعه هستند و همیشه سوالاتی در باره روابط جنسی دارند که باید به آن پاسخ داده شود، اما مناسب ترین پاسخ کدام است؟ با دکتر سلام همراه باشید.  نسرین صفری  گفت: خیلی از پدر و مادرها در این باره سوال می پرسند که اگر فرزندان، والدین خود را در حین رابطه جنسی ببینند، باید با آنها چگونه برخورد کنند و به فرزندانشان چه بگویند، در پاسخ باید تاکید کنم روانپزشکان توصیه اکید می کنند والدین حتی در اتاقی که نوزاد هم خوابیده، به هیچ وجه نباید رابطه زناشویی داشته باشند. وی افزود: والدین حتما باید اتاق خواب خود را از نوزاد و کودک خود جدا کنند و به بچه ها یاد بدهند هنگام ورود به اتاق خواب والدین در بزنند .
این مشاور خانواده تاکید می کند : اگر در هر صورت کودک شاهد رابطه جنسی والدین شد، به دلیل نا آگاهی از چنین رابطهای دچار اضطراب می شود و گمان می کند والدین با یکدیگر مشاجره و دعوا می کنند و احتمالا پدر می خواهد به مادرش آسیب برساند.
به گزارش آکاایران: صفری می گوید: این حس باعث نفرت کودکان از پدر می شود و معمولا در پسربچه ها شدید تر هم هست، در این صورت باید پدر بلافاصله با فرزندش صحبت کند و به او توضیح دهد او مثلا در حال انجام یک بازی بوده است و اصلا جای نگرانی نیست و او بشدت مادرش را دوست دارد.
این روانشناس تاکید می کند: نکته مهم این است که باید همان هنگام سوءظن های کودک را برطرف کرد و نگذاشت در ذهن کودک به عقده های روانی تبدیل شود. مادر هم کودکش را در آغوش بکشد و خود را شاداب نشان دهد که کودک خاطر جمع شود ، کسی قصد آزار رساندن به او را نداشته است.
صفری به والدین توصیه می کند: در هر حال به هیچ وجه نباید رابطه جنسی در حضور کودک انجام شود، چون مشاهده این گونه صحنه ها موجب مشکلات روانی و حتی بلوغ زودرس در آینده کودکان می شود و خانواده ها باید به این موضوع خیلی توجه داشته باشند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه درباره مسائل جنسی به سولات کودکان پاسخ دهیم؟ - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..