تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران به دانش آموزان/ فروش سوالات امتحانی فیشینگ است

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران، با بیان اینکه افراد سودجو از هر فرصتی برای رسیدن به مقاصد شوم خود استفاده می‌کنند، گفت: در فصل امتحانات ممکن است برخی افراد سودجو با ترفندهایی مانند فروش سوالات امتحان نهایی و ... نسبت به کلاهبرداری از دانش آموزان و خانواده‌هایشان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این افراد با ایجاد درگاه‌های جعلی فروش، اقدام به فیشینگ می‌کنند، اظهارکرد:‌ ممکن است افراد سودجو با طرح قیمت‌های بسیار ارزان برای فروش سوالات اقدام به هدایت کاربران به صفحات جعلی کرده و از این طریق حساب بانکی آن ها را خالی کنند. همچنین ممکن است در مواردی سوالات تقلبی را به دانش آموزان فروخته و این افراد با این تصور که سوالات را دریافت کرده‌اند، از مطالعه باقی موارد خودداری کرده و درامتحانات دچار مشکل شوند.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد:‌ در مواردی هم این احتمال وجود دارد که افراد سودجو اقدام به انتشار فایل‌هایی در فضای مجازی کرده و ادعا می‌کنند که حاوی سوالات امتحانی است، اما این فایل‌ها در واقع حاوی بدافزار بوده و پس از دانلود و اجرا، اطلاعات شخصی کاربران را به سرقت می‌برد.

گودرزی ادامه داد: در همین راستا هشدار ما به تمامی دانش آموزان و خانواده‌های آنان این است که به هیچ عنوان فریب چنین ادعاهایی را نخورند، چرا که اساسا احتمال نشت سوالات امتحان  وجود ندارد و افرادی هم که چنین ادعایی کنند، ادعایشان کذب است و قطعا هدفشان سودجویی و کلاهبرداری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران به دانش آموزان/ فروش سوالات امتحانی فیشینگ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..