تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره فرهاد مجیدی در تور سپاهان و محرم ؟

ستاره فرهاد مجیدی در تور سپاهان و محرم ؟

در فصل جاری یکی از ارکان مهم موفقیت استقلال در بحث قهرمانی؛ مدافعان این تیم بودند و رکورد چشمگیری را از خود به جا گذاشتند به همین دلیل است که این روزها مدافعان استقلال مشتری زیادی دارند و تیم‌های دیگر هنوز دو هفته مانده به پایان لیگ برای خرید این بازیکنان خیز برداشته‌اند و رقم‌های چشمگیری را به آنها پیشنهاد می‌کنند.

استقلالی‌ها اما برای اینکه شاکله تیم خود را از دست ندهند باید مراقب باشند این پیشنهادات وسوسه‌انگیز تیم‌های دیگر به بازیکنانشان باعث جدایی‌شان نشود؛ چون ممکن است که بازیکنان این تیم برای فصل بعد تیم دیگری را برای بازی انتخاب کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره فرهاد مجیدی در تور سپاهان و محرم ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..