تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور کیت ماس در دادگاه جانی دپ و امبر هرد برای دفاع از همسر سابقش

کیت ماس، شریک زندگی سابق جانی دپ، در حال آماده شدن برای شهادت در دادگاه ۱۰۰ میلیون دلاری علیه امبر هرد است. او که به ندرت در مورد زندگی شخصی خود صحبت می کند و قبلاً گفته بود که از مصاحبه کردن متنفر است، به طور علنی در حمایت از شریک زندگی سابق خود شهادت خواهد داد. انتظار می رود او ادعای هرد مبنی بر اینکه دپ زمانی ماس را از پله ها انداخته را رد کند. شهادت ماس به تیم وکلای دپ فرصتی می‌دهد تا شایعات مربوط به رابطه‌ آن دو را از بین ببرند، فرصتی که تنها پس از مطرح کردن نام ماس در دادگاه توسط خود هرد به وجود آمد.

کیت ماس در دادگاه جانی دپ و امبر هرد شهادت می دهد.

گرچه رابطه سه ساله آنها در دهه نود به دور از موفقیت بود، اما ماس که اکنون ۴۸ سال دارد، همیشه از دپ با محبت صحبت می کند و به نظر می رسد که آماده است در پرونده دپ به او کمک کند. قبل از اینکه آنها در سال ۱۹۹۷ از هم جدا شوند، یکی از زوج‌های مورد توجه دهه ۹۰ بودند و رابطه آنها توسط رسانه‌ها، به طور گسترده ای پوشش داده می شد.

اگرچه دپ و ماس اغلب در سفرهای عاشقانه به سرتاسر جهان در کنار هم و در رویدادهای پر زرق و برق شرکت می‌کردند، رابطه آنها جنبه تاریک‌تری هم داشت که این زوج را درگیر رسوایی و جنجالی کرد که بسیار خبر ساز شد. آنها بیش از یک بار درگیر مشاجره های شدید دیده شدند و در یک مورد، اختلاف نظر بین آنها منجر به دستگیری دپ به دلیل تخریب اتاق یک هتل شد. ماس بعداً اعتراف کرد که جدایی، او را برای سالها ویران کرد.

کیت ماس در دادگاه جانی دپ و امبر هرد شهادت می دهد.

در طول دادگاه اخیر، هرد ادعا کرد که دپ، ماس را از پله‌ها به پایین هل داده است. با این حال، منابع می‌گویند که هرگز این اتفاق نیفتاده است و ماس به حمایت از شریک زندگی سابقش در طول پرونده دادگاه حاضر خواهد شد. طبق گزارش ها جلسه دادگاه با حضور کیت ماس، قرار است روز چهارشنبه برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

ماجرای رابطه جانی دپ با وکیل جوانش چیست؟ + ویدیو

واکنش دختر جانی دپ به دادگاه پدرش و امبر هرد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور کیت ماس در دادگاه جانی دپ و امبر هرد برای دفاع از همسر سابقش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..