تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقشه راه تحول دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور رونمایی شد

۲۳:۳۷ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱

۸۱۴۴۲۹۱

۲۳:۳۷ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱

۸۱۴۴۲۹۱

دانلود PDF

دانلود PDF

نقشه راه تحول دانشگاه فنی و حرفه‌ای با رویکرد «تربیت سرمایه انسانی کسب و کارهای مهارت‌محور» در ۱۸۷ صفحه تدوین و رونمایی شد.
«عناصر نقشه راه تحولی دانشگاه فنی و حرفه‌ای»، «اهداف اصلی به تفکیک ذی‌نفعان کلیدی»، «حوزه کلیدی کیفیت و ارتباط»، «حوزه کلیدی دسترسی و فراگیری»، «حوزه کلیدی تأمین مالی»، «حوزه کلیدی حکمرانی و مدیریت»، «اقدامات اجرایی به تفکیک بخش دانشگاهی»، «پایش و ارزیابی» و ««برنامه‌های تحولی دانشگاه فنی وحرفه‌ای در یک نگاه کلی» از محوری‌ترین موضوعاتی است که به‌طور مبسوط و تحلیلی در این مجموعه به آن‌ها پرداخته شده است.

دو پیوست جامع شامل «فرایند تدوین نقشه راه تحول در دانشگاه فنی و حرفه‌ای» و «تطبیق اقدامات اجرایی نقشه راه تحول در دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اسناد بالادستی» پایان‌بخش نقشه راه تحول دانشگاه فنی و حرفه‌ای است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقشه راه تحول دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..