تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر منتسب به جسد متلاشی‌شده‌ی مالک متروپل

تصویر منتسب به جسد متلاشی‌شده‌ی مالک متروپل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از تایید هویت جسد "حسین عبدالباقی" متهم اصلی و مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان خبر داد.

به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان صادق جعفری چگنی اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع حادثه، دستور بازداشت نامبرده و تعدادی از متخلفان و مسببین حادثه از سوی مرجع قضایی صادر شده بود که تعدادی از آن‌ها بازداشت شدند.

وی افزود: باتوجه به‌ کشف اسناد هویتی حسین عبدالباقی، مالک برج مترو پل و یکی از متهمین اصلی پرونده در البسه‌ یکی از قربانیان حادثه که غیر قابل تشخیص بود دستور مقتضی برای تشخیص هویت متوفی از طریق واحد تشخیص هویت فراجا و پزشکی قانونی صادر شد که در نهایت هویت وی مورد تایید قرار گرفت.

برج دوقلوی متروپل آبادان ظهر دوشنبه دچار حادثه ریزش شد که تاکنون ۱۱ نفر جان خود را از دست داده و بیش از ۳۰ نفر نیز مجروح شده اند.

امداد رسانان همچنان مشغول امداد رسانی هستند تا افراد احتمالی گرفتار در این حادثه را نجات دهند. 

پیش از این ویدئوی زیر به عنوان مدرک زنده بودن مالک ساختمان در فضای مجازی خبرساز شده بود که مشخص شد ایشان هادی یدالله آبادانی یک کارگر ساده پتروشیمی می‌باشد که برخی رسانه‌ها وی را عبدالباقی معرفی کردند!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر منتسب به جسد متلاشی‌شده‌ی مالک متروپل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..