تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین دوره کاربردی اقتصاد هوشمند و متاورس در قالب مدرسه بهاره متاورس برگزار می‌ شود

اندیشکده فناوری نرم دانشگاه امام صادق (ع) نخستین دوره کاربردی اقتصاد هوشمند و متاورس را در قالب مدرسه بهاره متاورس برگزار می‌کند.

به گزارش بولتن نیوز، در این دوره تخصصی مباحث اقتصاد نرم، مباحث تخصصی اقتصاد هوشمند، ابزارهای مالی دیجیتال، ورود به متاورس، متایونی، ابعاد فنی متاورس، بازار مالی دیجیتال و بازار پول و متاورس مطرح خواهد شد.


از جمله سرفصل‌های کاربردی این دوره می‌توان به مفاهیم پایه اقتصاد نرم و اقتصاد هوشمند و چالش‌های پیش روی آن، قراردادهای هوشمند و حوزه Defi ، اشاره کرد. آشنایی با دنیای ارز دیجیتال؛ توکن‌های قابل معاوضه و غیرقابل معاوضه؛ سخت افزار، نرم افزار، اکسسوری و صنعت بازی؛ آشنایی با ساختار، نحوه تشخیص، ساخت و خرید و فروش NFT ها (دارایی دیجیتال) در بازار، تحلیل بازارهای مالی دیجیتال، بانکداری مجازی، سیاست پولی و متاورس چالش‌ها، فرصت‌ها و مزایای متاورس، ارتباطات، رسانه، تبلیغات و برندینگ، اینفلوئنسرهای مجازی، تحولات رسانه ای، آینده رسانه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو، دانشگاه اقتصاد و مالی با پلتفرم متاورس؛ از دیگر مباحث کاربردی این دوره است.

نخستین دوره کاربردی اقتصاد هوشمند و متاورس در قالب مدرسه بهاره متاورس برگزار می‌ شود


این دوره توسط هسته اقتصاد نرم اندیشکده فناوری نرم دانشگاه امام صادق با حضور استادان و متخصصان این حوزه از جمله دکتر مریم صادقی، دکتر طاهره جهانی، دکتر مریم سلیمی، دکتر فرشاد پرویزیان، دکتر مجتبی کریمی، مهندس سهیل مهروزی و مهندس سید محسن مرتضوي در یک دوره هفتگی به مدت 20 ساعت بطور آنلاین از شنبه هفتم تا پنج شنبه 12 خرداد ماه جاری برگزار خواهد شد. به شرکت کنندگان در این دوره مدرک معتبر اندیشکده اعطا خواهد شد.


علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن 09935295912 تماس بگیرند.
انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین دوره کاربردی اقتصاد هوشمند و متاورس در قالب مدرسه بهاره متاورس برگزار می‌ شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..