تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکاتی مهم در رابطه با استفاده از بی بی چک

نکاتی مهم در رابطه با استفاده از بی بی چک بی بی چک راهی ساده تر و سریع تر برای انجام تست بارداری است و شما برای استفاده از آن باید برخی نکات را بدانید 17 تازه ها و ویژه های سلامت 1401/03/03 راجع به بی بی چک چه می دانید؟

خانم‌ها برای اطمینان از بارداری دو راه دارند، آزمایش خون یا بی بی چک. آزمایش خون به تشخیص آزمایشگاه نیاز دارد اما بی بی چک، تست خانگی بارداری محسوب  و در آن، از ادرار برای تشخیص بارداری استفاده می‌شود. درست است که بی بی چک، روش صددرصدی برای تشخیص بارداری نیست اما استفاده از آن، بسیار مرسوم است و به همین دلیل دانستن چند نکته درباره این که چطور از بی بی چک استفاده کنید و از نتیجه بارداری مطمئن شوید، لازم و ضروری است.

 نکاتی درمورد خرید بی بی چک

بی بی‌چک‌ها تاریخ انقضا دارند و به همین دلیل لازم است قبل از خرید به تاریخ تولید و انقضای آن توجه کنید و آن‌ها را از داروخانه بخرید. اگر از قبل در خانه بی بی چک دارید و در محیط گرم یا مرطوب از آن نگهداری کرده اید حتما تاریخ انقضای آن را در نظر بگیرید. بهترین زمان برای استفاده از بی بی‌چک بعد از روز اولِ قاعدگی عقب افتاده است. بهتر است برای انجام تست، صبح را از دست ندهید چون غلظت هورمون در ادرار در ساعات اول صبح بیشتر است.

 شیوه درست انجام تست بارداری خانگی

3 تا 10 دقیقه لازم است تا بی بی چک نتیجه بارداری را مشخص کند.

بی بی‌چک‌ها منطقه‌ای با عنوان منطقه کنترل دارند که نواری قرمزرنگ دارد. اگر این نوار در نتیجه تست دیده شود، یعنی به‌اندازه کافی ادرار به تست رسیده و می‌توانید روی نتیجه تست حساب کنید. این نوار معمولا با حرف C نمایش داده می‌شود. نوار دیگری که روی این کادر می‌بینید با حرف T نمایش داده می‌شود و همان نواری است که اگر دیده شود، نشان می‌دهد باردار هستید. اگر نتیجه تست مثبت شد، به پزشک مراجعه کنید تا با انجام تست‌های بیشتر بارداری شما تأیید شود.

 استفاده از بی بی چک و اما و اگرهای آن

اگر بی بی‌چک منفی شد و  دچار خونریزی نشدید سه تا پنج روز دیگر تست را تکرار کنید چون ممکن است، تخمک‌گذاری دیرتر انجام شده باشد یا تاریخ آن را درست حساب نکرده باشید. اگر هم، تست را کمتر از هفت روز پس از قاعدگی عقب ‌افتاده انجام داده‌اید، زیاد روی نتیجه منفی حساب نکنید.ممکن است خیلی زود تست بارداری خانگی داده باشید. یک هفته دیگر صبر کنید و اگر در آن زمان هنوز خونریزی نداشتید و نتیجه تست شما منفی است، با پزشک مشورت کنید تا علت عقب ‌افتادن قاعدگی مشخص شود.

بیشتر بدانید : احتمال بارداری در دوران پریود چقدر است؟

بیشتر بدانید : چه زمانی از تست بارداری خانگی استفاده كنیم؟

بیشتر بدانید : چه مدت بعد از نزدیکی باردار می شویم؟

بیشتر بدانید : 5 علامتی که نشان می دهد دوقلو باردارید!!

گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع :khorasannews.com

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکاتی مهم در رابطه با استفاده از بی بی چک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..