تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیماران ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان از منزل خارج نشوند 

عباس شاهسونی گفت: سالمندان، بیماران قلبی _ عروقی، کودکان و زنان باردار جزء گروه‌های حساس به شمار می‌روند و باید شرایط احتیاط را رعایت کنند و از منزل خارج نشوند.

او گفت: توصیه می‌شود که مردم فعالیت‌های خود را به حداقل برسانند و از فعالیت‌های طولانی مدت و ورزش در خارج از منزل خودداری کنند.

به گفته وی با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی برای تعطیلی یا عدم تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها تصمیم گیری می‌شود.

به گفته شاهسونی باید به صورت بلند مدت با پدیده گرد و غبار مقابله کرد و این امر نیازمند همکاری دستگاه‌ها با یکدیگر است. مردم در این شرایط بیشتر مراقب سلامتی خود باشند.

او گفت: در شهر تهران شاخص آلودگی هوا بالاتر از عدد ۳۰۰ است. امیدواریم که این وضعیت تا روز پنجشنبه بهبود پیدا کند. پدیده گرد و غبار به دلیل خشکسالی اتفاق افتاده است و با تصمیم‌های کوتاه مدت نمی‌توان با آن مقابله کرد. این پدیده را امسال به کرات خواهیم داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیماران ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان از منزل خارج نشوند »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..