تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرمشهر های فکری و ذهنی را دریابید/ حرکت خزنده ای در حال تاخت و تاز به اعتقادات ، ارزش ها و فرهنگ ایران اسلامی

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی  از زرندیه، به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان زرندیه با حضور مسئولین شهرستانی، خانواده های معظم شهدا ، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان در حوزه مقاومت بسیج شهید شوشتری شهر پرندک برگزار شد.

در این مراسم با شکوه حجت الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره  26 شهید والامقام شهرستان زرندیه در عملیات بیت المقدس گفت: شادمانی ملت شریف ایران در سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر هم سنگ شادمانی پیروزی انقلاب در 22 بهمن ماه 57 بود.

امام جمعه شهرستان زرندیه با بیان اینکه ملت شریف ایران به تبعیت از حضرت سیدالشهدا با تمام وجود به حفاظت و پاسداری از انقلاب خود ادامه داده است اظهار داشت: ملت بزرگ ما در تمامی صحنه ها به خوبی ایستاد و با مقاومت بی نظیر خود از انقلاب و ارزش های انقلاب خود دفاع کرد.

حسین ابراهیمی آزادسازی خرمشهر را الگوی افتخار ملت ایران دانست و افزود: این ملت بزرگ به همه ملت های مظلوم جهان این درس را داد که این عزت و افتخار امروز ما در سایه ایستادگی و مقاومت به دست آمده است.

وی با اشاره به افول قدرت آمریکا و اقتدار روز افزون انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر مقام معظم رهبری گفتند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید از روی یک خبر غیبی نیست بلکه نشات گرفته از روی تجربیات گذشته و شناخت حضرت آقا از روحیه مقاومت و فرهنگ اصیل این ملت می باشد.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: «خرمشهر را در پیش داریم» گفت: خرمشهر فقط خاک و جغرافیای شهر خرمشهر نیست بلکه خرمشهر های فکری و ذهنی ما را نیر در بر می گیرد و اگر این عرصه مهم توسط جریان نفوذ اشغال شود به آسانی قابل آزادسازی نیست.

امام جمعه شهرستان زرندیه با اشاره به حرکت های خزنده ای که می کوشد اعتقادات ، ارزش ها و فرهنگ این ملت را تحت تاثیر خودش قرار دهد تصریح کرد: امروز فضای مجازی میدان امنی است تا نفوذی ها با راحتی به تمام اعتقادات این ملت بتازند و برای مقابله با این عملیات دشمن ما سرداران بزرگی مانند شهید سلیمانی ها و شهید همت ها کم داریم تا در این میدان پا به میدان بگذارند.

حجت الاسلام ابراهیمی در انتها با انتقاد از مسکوت ماندن طرح صیانت در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت : ما از مجلس شورای اسلامی انتظار داریم به عنوان یک مجلس حزب اللهی هر چه سریعتر فکری به حال هجوم دشمنان به مرزهای فکری و اعتقادی این ملت بزرگ در فضای مجازی داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرمشهر های فکری و ذهنی را دریابید/ حرکت خزنده ای در حال تاخت و تاز به اعتقادات ، ارزش ها و فرهنگ ایران اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..