تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید بر پیچیدگی و حساسیت آواربرداری در ریزش ساختمان متروپل

وزیر کشور در آبادان :

دقیقا نمی توانیم بگوییم چه زمانی آوار برداری در حادثه ریزش ساختمان در آبادان به پایان می رسد.

نجات زیر آوار ماندگان در اولویتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان؛ وزیر کشور در آبادان با مدیریت میدانی حادثه ریزش ساختمان متروپل گفت: آنچه در اولویت اقدامات ماست نجات کسانی است که احتمالا زیر آوار مانده اند.

اما این کار باید بسیار با احتیاط ادامه پیدا کند چرا که آوار برداری در این منطقه از پیچیدگی های خاصی برخوردار است.

وحیدی افزود: وجود سازه ناپایدار در کنار ساختمان فرو ریخته و احتمال ریزش آن ایجاب می کند با احتیاط کامل حرکت کنیم چرا که کار بسیار حساس است و دقت زیادی نیاز دارد.

وزیر کشور با تاکید بر ادامه کار آوار برداری خاطر نشان کرد: مردم به هیچ وجه در محوطه ریزش آوار حاضر نشوند چرا که منطقه عملیات بسیار خطرناک است و هر آن احتمال ریزش سازه باقی مانده وجود دارد.

وحیدی این را هم گفت که همه دستگاه ها فعال هستند و تمام تلاشمان نجات محبوس شدگان زیر آوار است.

     




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید بر پیچیدگی و حساسیت آواربرداری در ریزش ساختمان متروپل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..