تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر دیده نشده از قبرستان بقیع قبل از تخریب

عکسی دیده نشده از قبرستان بقیع و قبور ائمه قبل از تخریب را مشاهده می کنید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بقیع یا بقیع‌الغرقد یا جنت‌البقیع گورستانی در مدینه است. عده بسیاری از اهل بیت و صحابه پیامبر اسلام از جمله چهار تن ازامامامان شيعه، امام حسن مجتبي(عليه‌السلام)، امام سجاد(عليه‌السلام)، امام باقر(عليه‌السلام) و امام صادق(عليه‌السلام) است؛ همچنين قبر بيشتر زنان پيامبر(صلي‌الله‌عليه‌و‌آله) و نيز عباس عموي پيامبر(صلي‌الله‌عليه‌و‌آله) و فاطمه بنت اسد، مادر امام علي(عليه‌السلام) و برخي ديگر از بزرگان در اين مكان شريف قرار دارد.

از آنجایی که وهابيان، ساختن گنبد و ضريح و بقعه و ... بر روی قبور را حرام و تخريب آن را واجب‌ مي‌دانند طی چند قرن اخير، تا آنجايی كه ‌توانسته‌اند مشاهد و زيارتگاه‌ها را ويران‌ كردند که از جمله آن ها می توان به تخریب قبرستان بقیع اشاره داشت.

به تازگی عکسی قدیمی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که اولین تصویر گرفته شده از قبرستان بقیع و قبور ائمه قبل از تخریب را نشان می دهد.



انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر دیده نشده از قبرستان بقیع قبل از تخریب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..