تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست از شهرداری تهران برای پرداخت هزینه نان افراد نیازمند در محلات کم برخوردار

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ناصر امانی در جریان برگزاری شصت‌و‌پنجمین جلسه شورای شهر تهران و با اشاره به بند 6 قانون 55 شهرداری‌ها، اظهار کرد: اخیرا در شبکه‌های اجتماعی اخباری مبنی بر برپایی چادر در اطراف بیمارستان‌های شهر تهران از سوی همراهان بیماران که برای فرآیند درمانی خود به شهر تهران مراجعه کرده‌اند منتشر شده است و گروهی از همراهان بیماران که از شهرستان‌های مختلف برای فرآیند درمانی بیماران خود به شهر تهران مراجعه کردند در اطراف بیمارستان‌ها اقدام به برپایی چادر و زندگی کرده‌اند. این افراد کسانی هستند که توان پرداخت هزینه اقامت در مهمانسراها و یا مسافرخانه‌ها را ندارند و از روی ناچار طی یکی دو روز در این چادرها اسکان می‌یابند و یا اینکه در اتومبیل‌های خود مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه برپایی این چادرها بنای بی‌عدالتی و شکاف در شهر تهران محسوب می‌شود و برای شهر تهران زننده است، تاکید کرد: در دوره چهارم مدیریت شهری بر اساس تعامل بین شهرداری تهران و وزارت بهداشت و طی یک همکاری دو جانبه برای برخی از بیمارستان‌ها محلی تحت عنوان همراه‌سرا احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

امانی گفت: این محل‌ها به گونه‌ای سازماندهی شده بودند که همراهان بیمار می‌توانستند برای اسکان چند روز به صورت رایگان اجازه اقامت داشته باشند و متاسفانه این اقدام همانند بسیاری از ابتکارات سوم و چهارم مدیریت شهری در دوره پنجم به فراموشی سپرده شد.

عضو شورای شهر تهران با طرح این پرسش که آیا همچنان همراه‌سراها به کار خود ادامه می‌دهند یا خیر؟ افزود: از شهرداری تهران درخواست می‌شود با استفاده از تجارب گذشته و با توجه به هماهنگی که فی‌ما‌بین دولت و شهرداری وجود دارد به فعال کردن همراه‌سراها اقدام کنند.

وی با اشاره به طرح دیگری که در دوره سوم و چهارم مدیریت شهری اجرا شده بود، گفت: در آن مقطع شهرداری تهران طرحی را تحت عنوان حمایت از خانواده‌ها در دستور کار خود قرار داده بود به طوری که شهرداران نواحی در مناطق جنوبی و محلات که تعداد آن هم محدود بود به نانوایی‌ها مراجعه می‌کردند و هزینه نان افراد بی‌بضاعت را در پایان هر ماه تسویه می‌کردند و با توجه به شرایط اقتصادی فعلی درخواست می‌شود که مجددا این طرح از سوی شهرداری تهران پیگیری و اجرایی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست از شهرداری تهران برای پرداخت هزینه نان افراد نیازمند در محلات کم برخوردار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..