تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیولی: خوشحالم که سرمربی اینتر هستم

کد خبر: ۴۴۲۹۷۳

۹۳  بازدید

وبسایت نود: پیولی سرمربی اینتر در مصاحبه پیش از بازی این هفته تیمش مقابل ساسولو، در مورد شرایط کلی تیمش و بازیکنان اینتر صحبت کرده است:

خوشحالم که مربی این بازیکنان و این تیم هستم. البته از همه ی آن ها انتظارات زیادی دارم. اگر بخواهیم در مورد بازیکنی خاص صحبت کنیم، آن وقت روی افراد تمرکز کرده ایم و ماهیت تیمی را فراموش کرده ایم. البته که من از پریشیچ انتظار زیادی دارم. زیرا او پتانسیل بالایی دارد و چنین انتظاری هم از او، معقول است. من روی پریشیچ حساب ویژه ای باز می کنم، درست مثل همه. در مورد بانگا هم در تلاش هستیم تا بهترین راه حل ممکن را پیدا کنیم تا او بتواند عملکرد ایده آلش را بروز دهد. او یک ورزشکار حرفه ای است.

پیولی: خوشحالم که سرمربی اینتر هستم

چیزهای زیادی وجود دارند که باید در آن پیشرفت کنیم. سرعت حرکتمان در هنگام داشتن توپ، جابجایی مان در زمان نداشتن توپ و همینطور سازماندهی تیم. البته من پیشرفت های زیادی در تیمم دیده ام، ولی باید به ثبات برسیم تا بتوانیم در جدول صعود کنیم.

به تیم ساسولو احترام می گذارم، آن ها مربی خیلی خوبی دارند اما ما هم باید به خودمان اعتماد داشته باشیم. ما اینتر هستیم و همیشه برای برد به میدان می رویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیولی: خوشحالم که سرمربی اینتر هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..