تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میرعلایی: آماده تولید سریال «موسی(ع)» هستیم

تهیه کننده سریال «موسی (ع)» گفت: در حال حاضر پیش‌تولید سریال مطابق برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است و طی ماه‌های آینده تصویربرداری سریال آغاز می‌شود.

احمد میرعلایی تهیه کننده سریال «موسی (ع)» در گفتگو با شبکه خبر ابراز کرد: ساخت پروژه‌هایی نظیر «موسی(ع)» زمان‌بر و سخت است و نمی‌توان در مدت‌زمان کوتاه این سریال‌ها را ساخت.

وی افزود: این کارها مخاطب جهانی دارد و مطالعه، نگارش، ساخت ادوات و دکور آن وقت‌گیر و سخت است. امیدواریم بتوانیم کاری قرآنی در شأن کشور ایران بسازیم. در حال حاضر پیش‌تولید سریال مطابق برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است و طی ماه‌های آینده تصویربرداری سریال آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میرعلایی: آماده تولید سریال «موسی(ع)» هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..