تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیتزا با نان لبنانی

1395/09/27

آموزش آشپزی ، سایت آشپزیآموزش پخت انواع پیتزا

در این پست از سایت آکاایران به شما طریقه ی درست کردن پیتزا با نان لبنانی را آموزش میدهیم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.

پیتزا با نان لبنانی,طرز تهیه پیتزا با نان لبنانی,روش تهیه پیتزا با نان لبنانی

پیتزا با نان لبنانی

پیتزا با نان لبنانی,طرز تهیه پیتزا با نان لبنانی,روش تهیه پیتزا با نان لبنانی,طرز پخت پیتزا با نان لبنانی,آموزش پخت پیتزا با نان لبنانی,مواد لازم برای پیتزا با نان لبنانی

طرز پخت پیتزا با نان لبنانی

مواد لازم پیتزا با نان لبنانی :

طرز تهیه پیتزا با نان لبنانی :

*. سینی گردی را با روغن زیتون کمی چرب کرده نان لبنانی را در آن بگذارید.روی نان را کمی سس کچاپ و روغن زیتون بریزید.

*. سپس روی نان گوجه فرنگی حلقه شده+فلفل دلمه ریز شده+پیاز ریز شده+قارچ خرد شده+سوسیس ریز شده+زیتون ریز شده بریزید.

*. روی مواد را با پنیر موزاریلا رنده شده بپوشانید.تخم مرغ  و شیر را با هم مخلوط کرده بزنید سپس به آن کمی نمک و فلفل اضافه کنید.

*. مخلوط تخم مرغ و شیر را روی سطح پیتزا بریزید.سینی را به مدت 15 الی 20 دقیقه با حرارت 160 درجه سانتیگراد در فر قرار دهید.

*. تا روی پنیر طلایی رنگ شود.نکته : مواد مورد نیاز را می توانید به دلخواه خود کم یا زیاد کنید.

خواص زیتون :

زیتون برای مقابله با حساسیت

*. خواص ضدالتهابی زیتون باعث می شود که حتی افراد مبتلا به حساسیت هم بتوانند از خواص زیتون بهره ببرند. عصاره زیتون به عنوان یک آنتی هیستامین در سطح سلولی عمل می کند. آن ها می توانند با مسدود کردن گیرنده های هیستامین که منجر به کاهش واکنش های آلرژیک می شوند. به همین دلیل می توانید را به عنوان یک ماده غذایی ضد آلرژی و حساسیت در برنامه غذایی خود بگنجانید. به علاوه زیتون می تواند جریان خون را افزایش دهد و به کاهش آثار برخی بیماری های همچون آسم کمک کند.

آموزش پخت انواع پیتزا - ایران کوک

گردآوری : آکاایران

پیتزا با نان لبنانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیتزا با نان لبنانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..