تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود دوره آموزشی Pitch and Presentation Storytelling

اولین رای باشید!

دوره آموزشی Pitch and Presentation Storytelling به‌صورت کامل در مورد لزوم داستان سرایی خوب در هنگام ارائه تجاری صحبت خواهد کرد. داستان‌های بهتر شما را قادر خواهند کرد که مخاطبین خود را درگیر کرده و موضوعات دشوار را به راحتی به آن‌ها بفهمانید. داستان سرایی یکی از مهارت‌های ضروری برای رهبری موثر است و می‌توانید در کسب و کار خود پیشرفت خوبی را ایجاد کنید. این موضوع را می‌توان برای هر عملکرد سازمانی عالی پیاده‌سازی کرده و تاثیرات آن را دریافت کرد. در همین راستا شما می‌توانید مخاطبین خود را به شیوه‌های مختلف درگیر موضوع کرده و کسب و کار خود را توسعه دهید.

Udemy – Pitch and Presentation Storytelling

طراحی ارائه روایی و تاثیرگذار

دوره-آموزشی-Pitch-and-Presentation-Storytelling

در این دوره با داستان سرایی می‌توانید در بین مخاطبین خود نفوذ کرده و انگیزه و تردیدهای آن را متوجه شوید. محرکی برای یادگیری آن‌ها شده و ملاک موفقیت را بسنجید. می‌توانید مخاطبین خود را در چارچوب ذهنی کاملی رها کرده و تعامل و تغییر با آن‌ها را رقم بزنید. در این شرایط است که یک رهبر تجاری خوب خواهید شد.

info

Stories stick. Great stories have the power to engage, move, and make difficult subjects easy to grasp.
Storytelling is an essential skill for effective leadership and in high demand. It can be applied to any organizational function working with any audience on presentations, email, video, social media, writing or any other communications medium.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود دوره آموزشی Pitch and Presentation Storytelling»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..