تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بروجردی: هشدار به انگلیس داده بودیم

کد خبر: ۴۴۲۹۷۵

۱۰۱  بازدید

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه هشدارهای لازم به انگلیس برای کاهش روابط را داده بودیم، گفت: تنظیم طرحی در جهت کاهش روابط با انگلیس در راستای وظایف نمایندگانی وکلای ملت است.

خبرگزاری تسنیم: علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به تدوین طرحی از سوی نمایندگان برای کاهش روابط با انگلیس گفت: پیش از این هشدارهای لازم به سران انگلیس برای برخورد مناسب با ایران را داده بودیم.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نیز پیش از این اختیار خود استفاده کرده بود و روابط بین ایران و انگلیس را  به سطح کاردار تنزل داده بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تنظیم طرحی در جهت کاهش روابط با انگلیس در راستای وظایف نمایندگانی وکلای ملت است.

پس از اظهارات مداخله‌جویانه ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس در شورای همکاری خلیج فارس در مورد جمهوری اسلامی ایران که گفته بود: «کشورش آماده است با کشورهای عضو شورا برای عقب راندن آنچه به ادعای وی اقدامات تهاجمی ایران در منطقه است، همکاری کند»، جمعی از نمایندگان مجلس در 21 آذر با تدوین طرحی که تقدیم هیئت رئیسه پارلمان شده است، با استناد  به اصل یکصد و پنجاه و دوم قانون اساسی خواستار کاهش روابط دیپلماتیک با انگلیس شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بروجردی: هشدار به انگلیس داده بودیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..