تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Happiness ؛ سریال درم آخرالزمانی که چیزی از دیگر سریال های محبوب کره ای کم ندارد

سریال Happiness یا شادی یک تریلر آخرالزمانی کره ای است با داستانی در مورد ساکنان یک آسمانخراش که توسط دولت و به دلیل شیوع یک ویروس مرگبار قرنطینه شده است. این سریال که تابستان سال گذشته منتشر شد برای مدت های طولانی دومین سریال پربیننده در میان سریال های تلویزیونی ساخت کره جنوبی بوده است. سریال کره ای Happiness در سطح بین المللی نیز با استقبال مواجه شده است. جالب اینکه وبسایت معتبر IMDb به این سریال امتیاز  ۸.۵ از ۱۰ داده و برای هفته ها بحث های زیادی در توییتر در مورد این سریال در جریان بود. در ادامه این مطلب قصد داریم سه نکته قوت سریال کره ای Happiness را ذکر کنیم که باعث می شود بخواهید این سریال را تماشا کنید.

سریال Happiness یا شادی یک تریلر آخرالزمانی کره ای است با داستانی در مورد ساکنان یک آسمانخراش که بدلیل شیوع یک ویروس مرگبار قرنطینه شده است.

۱- سناریو سریال بسیار به موقع و مرتبط با روزگاری کنونی است

در شرایطی که دنیا با شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند، سریال Happiness به این تجربه می پردازد و تماشاگران خود را به چالش دیگری در مبارزه با آخرالزمان در قالب یک بیماری مسری دیگر می برد. پیام به موقع سریال به عنوان نقطه قوت اصلی داستان عمل می کند جایی که هر داستان، تقلا، درگیری و احساسی با زندگی کنونی انسان هماهنگی دارد. برای مثال، شیوع بیماری، قرنطینه اجباری، استفاده از ماسک صورت، هجوم به فروشگاه ها، یافتن درمان، مطالعه آنتی بادی ها و نیاز به واکسن که همگی بخشی از این سریال کره ای جدید و کمتر دیده شده هستند. سریال Happiness همچنین درگیری روانشناسانه ای در ارتباط با پاسخ دولت، نیروهای درمان، افراد برجسته و مردم معمولی به این بحران را به تصویر کشیده و جدایی و هرج و مرج در جامعه را به خوبی به نمایش می گذارد.

سریال Happiness یا شادی یک تریلر آخرالزمانی کره ای است با داستانی در مورد ساکنان یک آسمانخراش که بدلیل شیوع یک ویروس مرگبار قرنطینه شده است.

۲- داستان سریال بسیار جذاب، هیجان انگیز و غیرقابل پیش بینی است

در شرایطی که سریال Happiness به بررسی درمانی برای افراد آلوده شده می پردازد، سناریو داستان طوری است که تعلیق، هیجان و حس تداوم در آن موج می زند. یک سری درگیری ها در جریان تلاش برای بقا رخ داده و احساسات مخاطب را درگیر می کند که باعث می شود داستان کلی فیلم بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. سرعت روایت داستان نیز بسیار مناسب و دقیق است، نه خیلی آهسته و نه خیلی تند. هر اپیزود دارای ملغمه ای مناسب از احساس، تنش، رشد شخصیت و هدایت داستان است. داستان چطور مشکل را حل می کند؟ داستان سریال Happiness زندگی افراد مبتلا، قرنطینه شده و مبتلا نشده را به کدام سمت می برد؟ غیرقابل پیش بینی است، هرگز کسل کننده نشده، شما را دائماً در حال فکر کردن و حدس زدن در مورد ادامه ماجرا و انتظار برای افشا شدن آن نگاه می دارد.

سریال Happiness یا شادی یک تریلر آخرالزمانی کره ای است با داستانی در مورد ساکنان یک آسمانخراش که بدلیل شیوع یک ویروس مرگبار قرنطینه شده است.

۳- شخصیت های سریال نسخه واقعی رفتارهای انسانی را در شرایط بحرانی به تصویر می کشند

وقتی آرامش از بین می رود، انسان ها برای تضمین بقای خود تا کجا پیش می روند؟ سریال کره ای Happiness ما را به زندگی شخصیت های جذاب بسیاری می روند که نمایندگان رفتارهای انسانی در مواجهه با بحران های زیستی هستند. در شرایطی که بیماری آخرالزمانی شهر را در بر می گیرد، شاید تک تک شخصیت ها را نیز از آن ها می گیرد، و به شکلی هوشمندانه انگیزه های بیرونی واقعی طبیعت انسانی را در جریان نبرد با این بیماری به نمایش می گذارد. پرداختن به معضلاتی مانند افزایش سرسام آور کرایه مسکن، سرزنش یا همدردی با مبتلایان، بی توجهی به تاثیرات منفی علم و تاکتیک های بقا برای منافع شخصی تنها برخی از تنش هایی است که سریال کره ای Happiness به آن ها پرداخته و از طریق آن ها نشان می دهد که جوامع انسانی تا چه اندازه متزلزل، پرآشوب و از هم گسیخته هستند. چه شخصیت منفی و چه مثبت باشد، تماشای اعمال و سرنوشت هر یک از ساکنان مجموعه مسکونی ماجرا در مسیر پیدا کردن راهی برای بقا و فرار از منطقه قرنطینه بسیار جذاب و سرگرم کننده است.

بیشتر بخوانید:

چرا باید سریال کره ای «پاچینکو» را ببینیم؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Happiness ؛ سریال درم آخرالزمانی که چیزی از دیگر سریال های محبوب کره ای کم ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..