تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای جنجالی الهه منصوریان: در کمتر از یک دقیقه هالک فتوشاپی را شکست می‌دهم

الهه منصوریان، دارنده اولین مدال طلای بانوان در رشته ووشو که بعد از دستیابی به جام WLF، از معتبرترین مسابقات هنرهای رزمی در چین، به ایران بازگشته تا در اردوهای تیم ملی ووشو و همچنین بازی‌ های آسیایی شرکت کند، در مصاحبه‌ای جنجالی به انتقاد از سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی پرداخت و گفت در کمتر از یک دقیقه می‌تواند او را شکست دهد.

خط و نشان الهه منصوریان برای سجاد غریبی: یک دقیقه ای شکستش می‌دهم

الهه منصوریان درباره هالک ایرانی گفت: «درست در زمانی که من درگیر مسابقات WLF بودم یک آقای فتوشاپی با کلی تبلیغ و سر و صدا وارد ماجرا شد. از همان اول مشخص بود که همه چیز فیک است و بعد از مدتی مردم نیز متوجه ماجرا شدند. من حاضرم بدون لمس کردن و هرگونه برخورد نزدیک، با ایشان مبارزه کنم! یعنی ضمن حفظ تمام شئونات اسلامی‌ حاضرم با این آقا مبارزه کنم و قول می‌دهم که ایشان را در کمتر از یک دقیقه شکست بدهم.»

منصوریان این‌طور ادامه داد: «این را حتما از طرف من بگویید تا بعضی بدانند که نباید با نام ایران و اعتبار ورزش یک مملکت به این راحتی بازی کنند. بعضی‌ با هر پول و هر پیشنهادی به چین و یا جاهای دیگر می‌روند تا فقط در رینگ حاضر شوند و مسابقه بدهند. آنها کمترین پول را می‌‌گیرند و این کار را انجام می‌‌دهند و هرگز هم به این فکر نمی‌‌کنند که برای بعضی دیگر مثل من چه اتفاقی می‌‌افتد. وقتی طرف با پول کم می‌ رود تا از فلان ورزشکار خارجی کتک بخورد ضررش را من می‌‌بینم، چون هم قیمت من پایین می‌آید و هم آبرویم می‌رود.»

خط و نشان الهه منصوریان برای سجاد غریبی: یک دقیقه ای شکستش می‌دهم

منصوریان که با سازمان معتبر گلوری قرارداد بسته اما به خاطر تعلل مدیران نتوانست برای شرکت در اولین رقابتش در کشور هلند حاضر شود گفت: «گلوری یکی از بزرگترین و معتبرترین سازمان‌ها در جهان است. برای رسیدن به آن تلاش زیادی کرده بودم. هرچند که از آنجا پیشنهاد داشتم اما از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده بودم تا به گلوری و بعد از آن به ufc برسم. به خاطر این که از طرف ایران و به عنوان ورزشکار ایرانی در این مسابقات حضور داشته باشم از سه ماه قبل از اولین مسابقه‌ام، همه چیز را با وزارت ورزش، مسئولان فدراسیون و حتی شورای برون مرزی در میان گذاشتم. اولین مسابقه‌ام در تاریخ ۲۹ اسفند بود و در حالی‌که از دی ماه همه چیز را به آقایان گفته بودم آنقدر مرا دواندند و آنقدر تعلل کردند که به مسابقه اول نرسیدم. در حالیکه این همه زمان داشتند و می‌‌توانستند با نامه‌نگاری با سفارت هلند همه چیز را به خوبی پیش ببرند، این کار را نکردند تا تمام زحماتم هدر برود.»

خط و نشان الهه منصوریان برای سجاد غریبی: یک دقیقه ای شکستش می‌دهم

او همچنین گفت: «می‌‌توانستم به عنوان یک ورزشکار آزاد و با خیال راحت این کار را انجام دهم و به موقع خودم را به اروپا برسانم. اما تمام داستان این بود که من دلم می‌‌خواست به عنوان یک ایرانی در این مسابقات شرکت کنم و همه ماجرا این بود که می‌خواستم پرچم کشورم را در آنجا بالا ببرم. با گلوری در مورد این ماجرا صحبت کردم و آنها می‌‌دانند که چه اتفاقی برایم افتاده؛ هرچند که با من ابراز همدردی کردند اما چون مسابقه برنامه‌ریزی شده بود، باید جریمه‌هایش را پرداخت کنم. تمام پولی که از چین طی دو سال پس‌انداز کرده بودم به خاطر غرامت به سازمان گلوری از دست دادم.»

خط و نشان الهه منصوریان برای سجاد غریبی: یک دقیقه ای شکستش می‌دهم

الهه منصوریان درباره تفاوت برخوردهایی که با خودش در چین و ایران شده است گفت: «از زمان حضورم در کشور چین ابتدا بازیکنان و شاگردان کم سن و سال داشتم اما کم‌کم رده های بالاتر را به من دادند و حتی در بین شاگردانم کسانی بودند که قرار بود از طرف چین در المپیک شرکت کنند. این برای من یک موفقیت و دستاورد بسیار بزرگ بود. در ایران اما نه تنها این را نخواستند بلکه برخورد بسیار بدی با من داشتند! وقتی به ایران برگشتم به یکی از آقایان گفتم که اگر تمایل داشته باشند می‌توانم به بازیکنان کوچکتر تجربیاتم را منتقل کنم اما جوابی به من داد که از بیان آن شرم دارم! آن آقا به من گفت که ما حتی گوسفند هم دست شما نمی‌‌دهیم! تیم من (سپاهان) الان پنج سال است که به طور متوالی قهرمان لیگ کشور می‌‌شود. در چین که مهد ورزش‌های رزمی‌ دنیاست، مربی ورزشکارانی هستم که قرار است آینده‌ساز این کشور باشند و در المپیک حضور یابند. آن وقت در کشور خودم به من می‌گویند گوسفند هم دستت نمی‌‌دهیم!»

بیشتر بخوانید:

پرسش مارتین فورد از هالک ایرانی: «آیا واقعا می‌خواهی با من مبارزه کنی؟»

هالک ایرانی از سوی هالک برزیلی به مبارزه دعوت شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای جنجالی الهه منصوریان: در کمتر از یک دقیقه هالک فتوشاپی را شکست می‌دهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..