تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه فوری و آنلاین شورای شهر تهران؛ صدور مجوز اعزام نیرو و تجهیزات آتش‌نشانی به آبادان

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره اعزام نیرو و تجهیزات امدادی آتش‌نشانی تهران برای امدادرسانی در حادثه ریزش ساختمان 10 طبقه در آبادان، اظهار کرد: با توجه به محدودیت زمانی برای تشکیل جلسه شورای شهر تهران، به منظور ارسال نیرو و تجهیزات از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به محل حادثه مذکور، اعضای شورای شهر تهران، به صورت آنلاین با هم جلسه‌ای برگزار و نظر مثبت و مساعدت خود در اعزام نیروها از آتش‌نشانی تهران به آبادان برای امدادرسانی اعلام کردند.

سخنگوی شورای شهر تهران درباره زمان ارسال نیرو و تجهیزات از آتش‌نشانی تهران به آبادان نیز گفت: این مسئله بستگی به دستگاه اجرایی (شهرداری تهران) دارد البته دوستان تلاش می‌کردند که این اتفاق هرچه زودتر عملیاتی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه فوری و آنلاین شورای شهر تهران؛ صدور مجوز اعزام نیرو و تجهیزات آتش‌نشانی به آبادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..