تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکارچی: با اجرای طرح اقتصادی دولت عده‌ای به دنبال اغتشاش بودند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سردار ابوالفضل شکارچی با بیان اینکه مجموعه انتظامی امروز با تمام توان در خدمت مردم و نظام است، اظهار کرد: تقدیم شهدای بسیار در راه امنیت از مرزها گرفته تا دل شهرها و جاده‌ها گواهی بر اقدامات پلیس در راستای خدمت به مردم و تأمین امنیت است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز اقشار مختلف مردم خدمات پلیس را لمس می‌کنند، گفت: با اجرای طرح اقتصادی دولت، عده‌ای به دنبال سوء استفاده و اغتشاش برآمدند که مجموعه انتظامی با درایت و هوشیاری مانع این کار شد.

وی افزود: مردم همواره قدردان زحمات و خدمات پلیس هستند و در همه عرصه‌ها که اغتشاشگران درصدد ضربه زدن به اقتدار پلیس برآمده اند صف خود را از آن‌ها جدا کرده و در کنار پلیس بوده‌اند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه کارکنان انتظامی با تلاش شبانه‌روزی این ایام در جهت تأمین و تداوم امنیت و احساس آرامش برای شهروندان و مسافران از جان مایه می‌گذارند، تصریح کرد: به برکت تلاش، ایثار و از خودگذشتگی کارکنان انتظامی شاهد افزایش احساس امنیت و کاهش انواع جرایم و آسیب‌های اجتماعی در کشور هستیم.

شکارچی متذکر شد: تأمین امنیت یکی از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که بر عهده مجموعه انتظامی گذاشته شده است و باید تلاش کنیم با کمک به این مجموعه در این امر مهم سهیم باشیم.

وی در پاسخ به سؤالی در رابطه با شهید صیاد خدایی و نحوه شهادت وی گفت: قطعاً این اقدام به دست عوامل استکبار انجام گرفته که ابعاد آن در حال بررسی است و به محض مشخص شدن به اطلاع مردم خواهیم رساند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکارچی: با اجرای طرح اقتصادی دولت عده‌ای به دنبال اغتشاش بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..