تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماز‌ جماعت در مدارس از جمله راهکار‌های پیوند مسجد و مدرسه است

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش:

 مشاور عالی وزیر و دبیر ستاد مرکزی کمیته همکاری‌ها در اولین برنامه سفر خود به استان کردستان با حضور در بهشت محمدی سنندج، ضمن قرائت فاتحه و اهدای گل به ساحت مقدس شهدای والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام و با آرمان‌های این شهدای گرانقدر، تجدید میثاق کرد.

حجت الاسلام حمید نیکزاد می گوید: ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش تاریخچه طولانی دارد و مسائل و راهبرد‌های کلان دراین ستاد برنامه‌ریزی می‌شود.

او می گوید:اگر در راستای این اهداف بین همکاری علما، روحانیت و حوزه‌های علمیه خللی پیش بیاید باید برطرف شود و اهتمام جدی در این زمینه وجود دارد.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: بحت ستاد همکاری‌ها کاملا وجه قانونی داشته و در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه دارد و از ابتدای انقلاب بزرگانی همچون شهید مطهری، شهید بهشتی و  شهید مفتح در ستاد همکاری‌ها، تلاش‌های زیادی انجام دادند و در حال حاضر تلاش می‌شود برخی کار‌های ساختاری در این ستاد برطرف شود.

او می گوید: یکی از مسائلی که به جدیت در دوره جدید دنبال می‌شود، پیوند بین مدرسه و مسجد است ما موقعیت هایی در مدارس داریم که باید در راستای ارتقای مسائل دینی مورد استفاده قرار گیرند.

حجت الاسلام نیکزاد گفت: مهمترین طیف و قشر که رکن و عمود آموزش و پرورش به شمار می‌روند، معلمان هستند و باید نگاه ویژه به جایگاه این قشر وجود داشته باشد، ضمن اینکه معلمان نیز خود بر جایگاه خود واقف و جامعه نیز جایگاه این قشر را درک کند.

مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه  و آموزش و پرورش گفت: باید جلسات گفتگو، مناظره بین معلمان و علما افزایش پیدا کند، البته تلاش‌هایی در این زمینه انجام شده است.

حجت الاسلام نیکزاد گفت: در حال حاضر فضای هجمه رسانه‌ای به شدت بر فرزندان ما سنگین است نباید ناامید شویم چرا که خداوند می‌خواهدصبر ما را بسنجد شاید به مو برسد، اما پاره نمی‌شود.

او گفت: امروز جبهه فرهنگی در آموزش و پروش است، باید مقاومت کنیم و فاتح این جبهه فرهنگی باشیم نباید عرصه را ببازیم و یا ناامیدی را به جامعه پمپاژ کنیم، بلکه امید را به جامعه تزریق کرده و به بیان دستاورد‌ها بپردازیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماز‌ جماعت در مدارس از جمله راهکار‌های پیوند مسجد و مدرسه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..