تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ خط هوایی برتر جهان در ارائه خدمات (بخش اول) - آکا

نوشته شده در تاریخ 1395/09/26 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- ۵ خط هوایی برتر جهان در ارائه خدمات (بخش اول) آکاایران: تجربه سفر ارتباط تنگاتنگی با آسایش و رفاه گردشگران در هواپیما دارد.

کیفیت پرواز که شامل مسائل زیادی از جمله، سر وقت بودن، برخورد مهمانداران، کیفیت غذا ها، صندلی ها و … می شود بر خاطره ای که افراد از سفر در ذهن شان نقش می بندد بسیار اثرگذار است. به همین دلیل شرکت های هواپیمایی مختلف بر سر این پارامترها با هم رقابت می کنند تا هر کدام بتوانند سهم بیشتری از رضایت و خوش بینی گردشگران را از آن خود کنند. با الی گشت همراه باشید تا در این مطلب به معرفی چندین شرکت هواپیمایی برتر که در این رقابت پیروزی بیشتری را به دست آورده اند بپردازیم.

به گزارش آکاایران: ۱. ویرجین آمریکا Virgin America

این خط هوایی محبوب امروزه توسط Sir Richard Branson مدیریت و اداره می شود و همچنان بر اساس اصلی ترین اصلی خود یعنی رضایت مشتری فعالیت می کند. یکی از ویژگی این خط هوایی و هواپیماهایش این است که مسافران در همان بدو ورود، به احساس خوبی از سفر می رسند و لذت از همان ابتدای سفر آغاز می شود. وقتی وارد هواپیماهای این شرکت می شوید و برای اولین بار مهمانداران با شما سلام و احوالپرسی می کنند حس خوبی از تجربه پرواز برای تان آغاز می شود. اگر به عنوان مسافر First Class قصد سفر دارید که دیگر واقعا تجربه ای خاص و لذت بخش در انتظار شما خواهد بود. صندلی های انعطاف پذیر و فوق راحت، سیستم تنظیم هوای حرفه ای، بهترین و با کیفیت ترین غذاها و خوراکی ها، اینترنت و … از جمله امکاناتی است که برای مسافران این پرواز در نظر گرفته شده است. جالب است بدانید این کمپانی هدفی متفاوتی را نیز دنبال می کند که آن، ارتباط مسافران با یکدیگر در حین پرواز می باشد. به همین دلیل صفحه نمایشی روبروی هر فرد در نظر گرفته شده و مسافران می توانند از طریق آن برای دیگران غذا یا نوشیدنی سفارش داد. این عمل می تواند شروعی برای یک ارتباط دوستانه میان مسافران باشد. این کمپانی در آینده فعالیت های گسترده ای را در این زمینه انجام خواهد داد.

,خطوط هواپیمایی,هواپیما,پرواز,[categoriy] ۵ خط هوایی برتر جهان در ارائه خدمات

۵ خط هوایی برتر جهان در ارائه خدمات (بخش اول) - آکاخطوط هواپیمایی,هواپیما,پرواز,پرواز خوب,پرواز امن,بهترین خطوط هواپیمایی

آکاایران: ۵ خط هوایی برتر جهان در ارائه خدمات (بخش اول)

۲. جت بلو JetBlue

تجربه سفر با این خط هوایی، تجربه کاملا متفاوتی است. زمانی که وارد هواپیما می شوید و روی صندلی تان می نشینید مهماندار با انواع خوراکی و نوشیدنی رایگان پذیرای شما خواهد بود و این حس خوبی را برای مسافران به ارمغان می آورد. صندلی هایی که این کمپانی در هواپیماهای خود استفاده کرده است با دیگر هواپیماها کاملا متفاوت می باشد. در این صندلی ها جای بیشتری برای قرار دادن پاها تعبیه شده و فضای بیشتری در اختیار مسافران قرار می گیرد. در انتهای سفر برگه ای در اختیار میهمانان قرار داده می شود که اگر با ذکر دلیل مناسب از خدمات پرواز ناراضی باشند مقداری از هزینه بلیط به شخص بازگردانده می شود.
اگر بخواهیم کمی بیشتر درباره سرویس دهی این خط هوایی بگوییم، باید گفت گخ اگر هواپیما ۹۰ دقیقه تا دو ساعت تاخیر داشته باشد به شما یک اعتبار ۲۵$ داده می شود تا در آینده از سرویس های این کمپانی استفاده کنید. اگر تاخیر هواپیماها بیش از ۶ ساعت باشد این اعتبار به ۲۰۰$ افزایش می یابد. این کار چه سودی برای کمپانی دارد؟ با این روش، رضایت مشتری حفظ شده و در آینده نیز از خدمات این کمپانی استفاده خواهد کرد.

,خطوط هواپیمایی,هواپیما,پرواز,[categoriy] ۵ خط هوایی برتر جهان در ارائه خدمات ۵ خط هوایی برتر جهان در ارائه خدمات

دیدنی های جهان از هر پنج قاره - http://www.eligasht.com/Blog




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ خط هوایی برتر جهان در ارائه خدمات (بخش اول) - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..