تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موثر ترین درمان برای آفت دهان

افراد زیادی در طول زندگی خود بدون هیچ دلیلی متوجه ایجاد آفت در دهان خود می شوند.آفت های دهانی دارای 2 نوع می باشند.برخی آفت ها از نوع ساده هستند و برخی دیگر از نوع پیچیده.از علائم بروز بافت ها می توان با درد شدید در ناحیه دهان اشاره کرد.

منیژه انصاری متخصص دندانپزشکی با بیان اینکه آفت در افرادی که قبلا دچار این عارضه شده اند رخ می دهد، اظهار کرد: اکثر بروز آفت ها به دلیل آسیب به بافت دهان است.   به گفته این متخصص دندانپزشکی، مصرف مواد غذایی حاوی اسید مانند مرکبات، لیمو، پنیر، سیب‌زمینی، پرتقال، آناناس، سیب، انجیر و تجمع سموم بد‌ن در دهان آفت ایجاد می کند.   انصاری با بیان اینکه آفت دهان پس از طی مدتی به راحتی برطرف می شود، تاکید کرد: هیچ روش درمانی برای بهبود آفت دهان وجود ندارد که البته افراد با استفاده از پماد کورتون و شستشوی مداوم دهان با دهانشویه ها و یا آب نمک می توانند سریع این عارضه را کاهش دهند.   وی به نحوه تشکیل آفت اشاره کرد و بیان کرد: ایجاد نقطه دردناک و قرمز منجر به بروز زخم در دهان می شود که در نتیجه عارضه آفت را به همراه دارد.   به گفته این متخصص دندانپزشکی با توجه به علائم این عارضه بیان کرد: تب شدید، تورم غدد لنفاوی، احساس ناراحتی در زبان و دهان از علائم بروز آفت دهان است.   انصاری به درمان طولانی آفت اشاره کرد و افزود: اگر درمان آفت‌ دهان بیش از 4 هفته طول کشید نشانه ای از بروز سرطان در دهان است.   به گفته این متخصص دندانپزشکی، تغذیه نامناسب و استفاده از غذاهای سرخ کردنی، تند همراه با مواد نگهدارنده، استرس، استفاده از سیگار آلودگی هوا باعث ایجاد سرطان در افراد می شود.

منبع: خبرپو

ارسال شده در 26 آذر 1395 توسط خانم انیسی با موضوع بیماری ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موثر ترین درمان برای آفت دهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..