تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با بروزرسانی نهایی اندروید نوقا احتمالا ژست‌ حرکتی به گوشی های گلکسی اضافه می‌شود

به نظر می‌رسد با انتشار نسخه‌ی نهایی به‌رزورسانی اندروید ۷.۰ نوقا برای گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ، امکان استفاده از ژست‌های حرکتی به این محصولات اضافه خواهد شد.

سامسونگ  وعده داده است نسخه‌ی نهایی به‌روزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا شامل امکانات و قابلیت‌های بسیار زیادی باشد که بر اساس بازخوردهای کاربران شرکت‌کننده در برنامه‌ی گلکسی بتا توسعه داده شده است. حال به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد با آپدیت یادشده، امکانات کاربردی دیگری نیز برای سنسور اثر انگشت گوشی‌های سری گلکسی خود اضافه کند.

یکی از کاربران نسخه‌های آزمایشی اندروید نوقا برای گوشی‌‌های سامسونگ، از این کمپانی درخواست کرده است که امکان استفاده از ژست‌های حرکتی در سنسور اثر انگشت را - شبیه به آنچه در گوشی‌های پیکسل گوگل ارائه شده است - به گوشی‌های گلکسی اضافه کند. البته سامسونگ هنوز به‌صورت مستقیم اضافه شدن این قابلیت را تائید نکرده و گفته است تلاش می‌کند قابلیت‌های سنسور اثر انگشت را بهبود دهد. اگر با ژست‌های حرکتی سنسور اثر انگشت آشنایی ندارید، بد نیست بدانید به‌عنوان مثال با سوایپ روی سنسور اثر انگشت گوشی‌های پیکسل گوگل از بالا به پایین، می‌توانید نوار نوتیفیکیشن‌ را باز کنید. البته از آنجا که سنسور اثرانگشت در گوشی‌های پیکسل در بخش پشتی قرار گرفته است، وجود این قابلیت منطقی به نظر می‌رسد؛ اما باید به این نکته توجه داشت که در گوشی‌های هوشمند سامسونگ، سنسور اثرانگشت در پنل جلویی تعبیه شده است.

android 7 samsung

با توجه به اینکه آخرین به‌روزرسانی منتشر شده برای اندروید نوقا توسط سامسونگ، در مرحله‌ی آزمایشی است، نمی‌توان با اطمینان اعلام کرد تمام ویژگی‌های این نسخه در آپدیت نهایی نیز وجود داشته باشند. البته احتمال اضافه شدن نوع دیگری از قابلیت‌های آپدیت آزمایشی نوقا برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در نسخه‌ی نهایی این به‌روزرسانی وجود دارد. همچنین بر اساس شایعه‌ی جدیدی در مورد گلکسی اس ۸؛  سنسور اثر انگشت آن در بخش پشتی قرار خواهد گرفت که در این صورت می‌توان انتظار داشت امکانات نرم‌افزاری سنسور اثر انگشت گلکسی اس ۸ به سایر گوشی‌های هوشمند رده‌بالای سامسونگ نیز اضافه شود.

آیا شما به اضافه شدن ژست‌های حرکتی به سنسور اثر انگشت گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ علاقه‌مند هستید یا خیر؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با بروزرسانی نهایی اندروید نوقا احتمالا ژست‌ حرکتی به گوشی های گلکسی اضافه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..