تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره‌برداری از مجموعه ورزشی کن با فناوری‌های دانش‌بنیان تا پایان خرداد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ احسان شریفی شهردار منطقه 5 با بیان اینکه کن همواره از جایگاه ویژه‌ای در سطح منطقه برخوردار بوده و حتی باید دیدی فرامنطقه‌ای به آن داشت، اظهار کرد: یکی از ملزومات مهم در محله کن افزایش سرانه ورزشی آن بود تا جوانان این محله نیز از امکانات ورزشی مناسب برخوردار باشند.

وی افزود: پروژه مجموعه ورزشی کن واقع در خیابان الغدیر محله کن در زمینی با مساحت بالغ بر 2000 متر مربع شامل سالن سرپوشیده بازی‌های توپی به مساحت 720 متر مربع، ساختمان اداری آموزشی شامل 200 مترمربع و زمین چمن مصنوعی روباز به مساحت 800 متر مربع است.

شریفی ادامه داد: ساخت مجموعه مذکور در سال 96 آغاز و در طی سالیان گذشته در چند نوبت متوقف شد که در دوره جدید مدیریت شهری و اراده جدی بر تکمیل و بهره‌برداری از مجموعه مذکور در راستای افزایش سرانه ورزشی محله کن حاکم شد تا در خرداد ماه سال جاری پروژه افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار کرد: نکته قابل اهمیت اینکه در این پروژه به کرات از اقدامات مهندسی مبتنی بر نوآوری و روش‌های دانش‌بنیان بهره گرفته شده است که از این موارد می‌توان به تهیه و اجرای کفپوش سالن ورزشی به روش اجرای کفپوش تزریقی پلی یورتان مطابق با آخرین استانداردهای جهانی و احداث سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش اشاره کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره‌برداری از مجموعه ورزشی کن با فناوری‌های دانش‌بنیان تا پایان خرداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..