تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خندوانه» با «خنداننده شو» مي آيد

کد خبر: ۴۴۲۹۳۴

۲۵۲  بازدید

مسابقه «خنداننده شو» در فصل چهارم «خندوانه» از شبکه نسیم پخش می شود.

خبرگزاری صبا: مسابقه «خنداننده شو» در فصل چهارم «خندوانه» از شبکه نسیم پخش می شود.

فصل چهارم «خندوانه» همزمان با شب یلدا از شبکه نسیم پخش می شود و از نکات مهم در سری جدید این برنامه، برگزاری مسابقه «خنداننده شو» برای انتخاب بهترین خنداننده از میان مردم است.


در این مسابقه هرشخص می تواند یک استندآپ کوتاه اجرا کرده و آن را به برنامه ارسال کند.

این مسابقه در دو مرحله داوری شده و در نهایت ١٦ منتخب در استودیوی «خندوانه» به رقابت می پردازند. جزییات بیشتر این مسابقه همزمان با پخش فصل چهارم به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

اولین قسمت از این برنامه سه شنبه شب ۳۰ آذرماه روی آنتن شبکه نسیم می رود. گفته می‌شود در قسمت اول عروسک جناب‌خان حضور ندارد. البته قرارست عروسک‌های جدید در برنامه حضور یابند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خندوانه» با «خنداننده شو» مي آيد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..