تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طلاق سحر قریشی و تتلو! شایعه یا واقعیت؟ + عکس

طلاق سحر قریشی و تتلو! شایعه یا واقعیت؟ + عکس  در ادامه ی دعواهای مجازی امیر تتلو و سحر قریشی، این بار تتلو مدعی پایان رابطه اش با قریشی شد 47 اخبار فرهنگ و هنر 1401/03/01

امیر تتلو شب گذشته پست های تندی درباره ی سحر قریشی در کانال یوتیوبش منتشر کرد. او در این پست ها ادعاهای عجیبی را درباره ی سحر قریشی مطرح و به شدت از او انتقاد کرد. تتلو در نهایت مجرد بودن خود را اعلام کرد.

بیشتر بدانید : عکس های عاشقانه سحر قریشی و تتلو در چهارشبه سوری !

ماجرای اعتیاد سحر قریشی از زبان تتلو
ادعای تتلو درباره اعتیاد سحر قریشی

در ادامه سحر قریشی نیز با انتشار پستی در کانال یوتیوبش از تتلو بابت رفتارش عذرخواهی کرد. او در این پست که در حقیقت تأییدی بر ادعاهای تتلو بود، نوشت: «منو ببخش که تو این همه فکرت درگیر اسباب کشی و آرامش من بود و من کمک که نکردم هیچ رفتم رو مخت!! تو خونه صدامو جلوی هوادار شما بردم بالا و سیگار زیاد کشیدم و بغل گوشت سرفه کردم نذاشتم بخوابی!! دیگه تکرار نمیشه قول میدم تکرار شد خودم برم که اینجوری با آبروی خودمو خودتون بازی نشه.»

دعوای تتلو و سحر قریشی
دعوای تتلو و سحر قریشی 

این دومین بار طی هفته های اخیر است که تتلو و سحر قریشی پای دعواهای خود را به فضای مجازی می کشانند، امری که بسیاری آن را جنجالی ساختگی برای جذب مخاطب دانسته اند.

دو هفته قبل نیز در ماجرایی مشابه، تتلو در کانال یوتیوبش از سحر قریشی انتقاد کرده و خانم بازیگر نیز با انتشار پیامی از وی عذرخواهی کرده بود.

نکته ای که در متن عذرخواهی سحر مورد توجه کاربران قرار گرفت این بود که قریشی تتلو را همسر خود خطاب کرده و از خداحافظی اش با سینما خبر داده بود.

در کنسرت اخیر تتلو در استانبول نیز آقای خواننده خانم بازیگر را به عنوان همسر خود به حضار معرفی کرده بود.

سحر قریشی از زمان سفرش به ترکیه همواره با حجاب کامل دیده شده و به همین دلیل تصور می شد او قصد بازگشت به ایران و از سرگیری کار بازیگری را داشته باشد.

سحر قریشی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون پس از مدت ها شایعه درباره ی رابطه اش با امیر تتلو، خواننده ی ایرانی که چند سالی است در ترکیه به سر می برد، در اواخر بهمن ۱۴۰۰ با انتشار ویدئویی از خود در کانال یوتیوبش این شایعات را تأیید کرد. این ویدئو قریشی را در ویلای تتلو در ترکیه نشان می داد و صدای تتلو نیز از پشت دوربین شنیده می شد. امیر تتلو نیز طی ماه های گذشته در کانال یوتیوب خود با انتشار تصاویری عاشقانه به طرفدارانش اعلام کرده بود در شرف ازدواج است اما نامی از همسر آینده اش نبرده بود.

پس از اقدام سحر قریشی به علنی کردن رابطه اش با امیر تتلو، محمدحسین فرحبخش که تهیه کنندگی بسیاری از آثاری که قریشی در آن ها نقش آفرینی کرده را برعهده داشته، در مصاحبه ای درباره ی سفر وی به ترکیه گفت قریشی چند ماه قبل به او گفته بود که می خواهد ازدواج کند و تا جایی که او می داند فقط برای ازدواج از ایران رفته است و مهاجرتی در کار نیست. 

پایان بازی نمایشی تتلو و سحر قریشی با سود ۴۰ میلیاردی

کمتر کسی باور می‌کرد که ماجرای عاشقانه تتلو و سحر قریشی واقعی باشد و حالا پس از کنسرت تتلو در ترکیه که ۴۰ میلیارد تومان درآمد داشت، پایان این رابطه غیر واقعی از سوی تتلو اعلام شد. تتلو پیش از این نیز با حاشیه‌ های مشابه توجه‌ بخشی از کاربران ایرانی در فضای مجازی را به خود جلب کرده بود.

بیشتر بدانید : سحر قریشی و تتلو، ازدواج در ترکیه و سایت های شرط بندی: واقعیت ماجرا چیست؟

بیشتر بدانید : ازدواج و مهاجرت سحر قریشی! شایعه یا واقعیت؟

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com/iranart.news

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طلاق سحر قریشی و تتلو! شایعه یا واقعیت؟ + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..