تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موافقت سازمان حمایت با افزایش قیمت‌ها

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از مهر، بختیار علم بیگی در مورد اخباری که در فضای مجازی مبنی بر افزایش قیمت شوینده‌ها منتشر شده است، اظهار کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید و مواد اولیه، پس از برگزاری چند جلسه در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، با افزایش قیمت مواد شوینده موافقت شد و قیمت‌های جدید از امروز اعمال می‌شود.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنایع شوینده و آرایشی کشور گفت: بر اساس مجوز سازمان حمایت، قیمت پودر شوینده دستی و ماشینی به میزان ۲۵ درصد و قیمت سایر شوینده‌های آرایشی و بهداشتی مانند صابون و خمیردندان ۴۰ درصد افزایش یافت.

این صحبت‌های انجمن صنایع شوینده در حالی مطرح شده است که هنوز سازمان حمایت در مورد افزایش قیمت شوینده‌ها، اظهارنظری نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موافقت سازمان حمایت با افزایش قیمت‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..