تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت امام جمعه ی سبزوار

استاندار خراسان رضوی در پیامی درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی امام جمعه ی سبزوار را تسلیت گفت.

پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت امام جمعه ی سبزواربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رشیدیان در این پیام اظهار داشت: قطعا خدمات ارزشمند آن عالم فرزانه، در خطه ی سربداران قلب خراسان رضوی به یادگار باقی می ماند و منشا برکات و باقیات الصالحات خواهد شد.
متن کامل پیام به این شرح است: خبر درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی امام جمعه ی سبزوار موجب تاثر و تالم شد.
قطعا خدمات ارزشمند آن عالم فرزانه، در خطه ی سربداران قلب خراسان رضوی به یادگار باقی می ماند و منشا برکات و باقیات الصالحات خواهد شد.
ایفای نقش موثر در کسوت امامت جمعه و مدیریت همزمان حوزه ی علمیه ی سبزوار که منجر به ساماندهی نظام تدریس دروس حوزوی در غرب خراسان شد؛ بازسازی مدرسه علمیه اهل­ البیت(ع) و توسعه ی آن، بخشی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ماندگار مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی بود.
اینجانب ضمن تسلیت درگذشت آن مرحوم به خانواده، علما، طلاب حوزه های علمیه، اساتید و عموم مردم شهرستان سبزوار؛ آرزوی علو درجات و غفران الهی را برای آن فقید سعید از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.
مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در سن 74 به علت خونریزی معده دارفانی را وداع گفت.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت امام جمعه ی سبزوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..