تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین دوره اردوی استارت‌آپ ویکند دانشگاهی در اردبیل آغاز به کار کرد

ساعت: 20:47 منتشر شده در مورخ: 1395/09/26 شناسه خبر: 979015

دومین اردوی استارت‌آپ ویکند دانشگاهی با رویکرد نوآوری فرهنگی، اجتماعی و فناوری اطلاعات در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اردبیل آغاز به کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ابصارخبر، دومین اردوی استارت‌آپ ویکند دانشگاهی با رویکرد نوآوری فرهنگی، اجتماعی و فناوری اطلاعات با حضور صد نفر از دانشجویان به مدت سه روز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اردبیل آغاز به کار کرد.

ابراهیم فتایی رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با بیان اینکه در این دوره از اردوی استارت‌آپ ویکند صد نفر از دانشجویان شرکت کردند،گفت: از بین ایده های مطرح شده 10 ایده برتر، مورد حمایت مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه سخنان خود به دور اول این مسابقات اشار کرد و گفت: تیم های برتر دوره اول این اردوها که دو ماه پیش برگزار شد هم اکنون در مراکز رشد دانشگاهی استان مستقر شده و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در پایان سخنان خود از بخش خصوصی و تولید کننده‌ها خواست تا با حمایت از ایده‌های برتر زمینه های اشتغال‌زایی و رشد صنعت در استان را فراهم کنند.

 

دومین دوره اردوی استارت‌آپ ویکند دانشگاهی در اردبیل دومین دوره اردوی استارت‌آپ ویکند دانشگاهی در اردبیل دومین دوره اردوی استارت‌آپ ویکند دانشگاهی در اردبیل دومین دوره اردوی استارت‌آپ ویکند دانشگاهی در اردبیل دومین دوره اردوی استارت‌آپ ویکند دانشگاهی در اردبیل دومین دوره اردوی استارت‌آپ ویکند دانشگاهی در اردبیل دومین دوره اردوی استارت‌آپ ویکند دانشگاهی در اردبیل دومین دوره اردوی استارت‌آپ ویکند دانشگاهی در اردبیل دومین دوره اردوی استارت‌آپ ویکند دانشگاهی در اردبیل دومین دوره اردوی استارت‌آپ ویکند دانشگاهی در اردبیل دومین دوره اردوی استارت‌آپ ویکند دانشگاهی در اردبیل

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین دوره اردوی استارت‌آپ ویکند دانشگاهی در اردبیل آغاز به کار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..