تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرداری تبریز شفاف می‌شود/ افزایش قیمت گوشت از هفته آینده

ساعت: 15:05 منتشر شده در مورخ: 1401/03/01 شناسه خبر: 1840632

گزارشی از جزئیات جلسه امروز شورای شهر تبریز؛

جلسه امروز شورای شهر تبریز با بررسی چند مصوبه به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، جلسه امروز شورای شهر تبریز با حضور اکثریت اعضا آغاز و در نخستین دستور جلسه سامانه شفافیت شهرداری تبریز رونمایی شد.

دستور جلسه دوم گزارش مدیر عامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز در رابطه با آخرین اقدامات در مورد سیاست های اقتصادی دولت بود که کریم قدرتی در این خصوص اظهار داشت: دولت در خصوص قیمت گوشت قرمز اعلام نظری نکرده است اما از روز شنبه در سراسر کشور افزایش قیمت روزانه وجود دارد و قیمت گوشت قرمز از ۵۷ هزار تومان به ۱۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی اصلی ترین صادر کننده دام زنده است و این ظرفیت کمک به استان می باشد که در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

مدیر عامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز تصریح کرد: ۴ تیم بازرسی در دستور کار قرار گرفته و در بازرسی هایی که انجام شده قیمت ها رعایت شده است.

وی با بیان اینکه کشتار به قدر کافی وجود دارد بلکه بیشتر از ظرفیت هم کشتار داریم، گفت: دیروز ۱۸۰ راس گوساله و ۹۷۰ راس گوسفند کشتار شده است.

دستور جلسه بعدی گزارش مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری در رابطه با آخرین اقدامات در مورد سیاست های اقتصادی دولت بود که پس از گزارش وی پرویز هادی ابراز داشت: بازارچه هایی که وجود دارد بر آنها نظارت وجود ندارد، در تهران، عرضه با تخفیفات ۲۰ یا ۳۰ درصدی انجام می شود ولی در تبریز اینچنین نیست.

وی ادامه داد: مسئله مهم میدان شهریار بوده که شهرداری آن را احداث کرده است اما حدود ۷۰ درصد این میدان کم شده است.

دستور جلسه چهارم بررسی کمسیون ارزیابی، تحقیق نظارت حقوقی شورای اسلامی در خصوص لایحه شهرداری تبریز مبنی بر عملیاتی نمودن دستورالعمل انضباطی بهره برداران از مراکز عرضه محصولات فراورده های کشاورزی و مایحتاج خانوار تحت نظارت شهرداری که این دستور جلسه با رای اکثریت اعضای شورا به تصویب رسید.

دستور جلسه آخر بررسی استعفای روح اله دهقان نژاد از حضور در جلسات هیات های حل اختلافات مالیاتی و انتخاب نفر جایگزین که روح الله دهقان نژاد گفت: بدلیل تداخل جلسات کمسیون و جلسات هیات حل اختلاف مالیاتی قادر به حضور در در هر دو جلسه‌ نیستم.

در نهایت با رای اکثریت اعضای شورا هادی جایگزین دهقان نژاد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرداری تبریز شفاف می‌شود/ افزایش قیمت گوشت از هفته آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..